troetelpaardje,dat wordt het in de loop van de volgende jaren,en niemand weet hoeveel dat er zullen zijn toch,
En wie weet eindig je met een 5 jarige ,gewoon omdat de klik er is,en het gevoel goed is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jonge_Monte schreef:Hier staat een leuke merrie, van 11 jaar voor dezelfde centen of nog minder.
Alleen het rijniveau is lager, maar bij die andere stond ook dat hij M had gelopen, ik begreep er wel uit dat hij dat dus al niet meer doet.
Maar dit is wel een interesante site om in de gaten te houden als de tijd daar is.
http://www.paardendatabank.nl/
Ik zei het niet om je aan te vallen hoor An, maar alles kost al zo veel centjes

Snackie schreef:dit paardje is ook geen troetelpaardje, als een paard boven de 15 is, wil niet zeggen dat ze afgeschreven zijn..
de pony van een vriendin van mij, werd tot zijn 34e nog elke week een keer gereden.,
Snackie schreef:dat ben ik zeker met je eens.
Ik ben erg gelukkig met mijn Ietsen, gaat allemaal gelukkig erg goed.
doppie45 schreef:Geen geld...klinkt heel banketstaaf,maar voor Tink gaf ik alles op....zou ik altijd weer doen hoor!
Alleen he ,en twee dure kinders,ik heb nu een lief verzorg paard,daar ga ik aan werken,ooit als ik groot ben komt er weer gewoon een giga TINKER...Jippie super ras toch!