Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen kan hij inderdaad niet echt nageeflijk lopen omdat z'n hals te kort en te dik was ofzoiets waardoor hij niet goed nageeflijk kan rijden ofzo.. 

die wedstrijd met andere maneges, alleen moet je alle 3 de data's mee doen.. en helaas kan ik 1 keer niet..
Echt jammer.. maar goed misschien volgende keer beter!
Vind het wel een eer dat ik mee had mogen doen

LieZ_Horses schreef:Haha, Kels vroeg ook aan Peter over van Rageboll omdat ze niet nagefelijk ofzo wou en toen vertelde hij een heel verhaal dat Rageboll dus stevig is gebouwd en een korte hals heeft en dat ze dan moeilijk nagefelijk kan ofzo. Haha.
Je moet gewoon doorvragen dan helpt hij je wel, je moet goed duidelijk maken wat je wilt.

Dus ik ging het vragen en hij dat hele verhaal uitleggen

x_kelsey_x schreef:Zo ben ik ook weer! Hele zussen gesprek hier!
Ragebol was wel schattigAlleen kan hij inderdaad niet echt nageeflijk lopen omdat z'n hals te kort en te dik was ofzoiets waardoor hij niet goed nageeflijk kan rijden ofzo..
Maar het rijden was wel leuk
Ik was ook geselecteerd van de blije boraal of hoe het ook heet!die wedstrijd met andere maneges, alleen moet je alle 3 de data's mee doen.. en helaas kan ik 1 keer niet..
En nu gaat lisa in mijn plaats geloof ik!
x_kelsey_x schreef:Ik was ook geselecteerd van de blije boraal of hoe het ook heet!die wedstrijd met andere maneges, alleen moet je alle 3 de data's mee doen.. en helaas kan ik 1 keer niet..
En nu gaat lisa in mijn plaats geloof ik!

x_kelsey_x schreef:@Roos: dat heb ik ook de hele tijd gedaan.. hij snapte m ook, hij ontspande zo nu en dan ook.. maar ik had eerst het idee dat hij het nog nooit geleerd had ofzo!Dus ik ging het vragen en hij dat hele verhaal uitleggen
Het ene paard is nou eenmaal makkelijker dan de ander. 

)