Layout is leuk .Ik ga wel even wist je datjes maken . PB het topic anders even door kijk ik wel even of ik er wat van kan maken
Als iedereen nou die stukjes stuurt en dan gaat spammen Ik ben klaar met het topic, Elise doet nog het e.e.a en dan is het helemaal af
ik word vandaag gebeld voor mijn uitslag!! en een meisje van school is al gebeld en ze zeiden dat ze pas vanaf 3 uur belde!!
Arme jij!Hmm wanneer hebben we dit topic vol? Morgen of vandaag? Komt in de wist je datjes.Heb ook een top 4 gemaakt wie het meest heeft gepraat in dit topic
Saphira1993 schreef:ben nu ineens vet zenuwachtig Succes, ik wordt ook vandaag door school gebeld of ik duits vrijstelling krijg en over volgend jaar, begin m ook behoorlijk te stressen
omg ik moet ook nog een stukje schijven ik maak eerst ff een werkstuk en een voorblad en dan schrijf ik ff een stukje
oeh spannend Saphira! succes alvast! Ben net even bij Zimba wezen kijken, hij heeft het overleefd haha!was wel n beetje een modderpoel geworden dat weiland enzo!
hij is af ik mail hem je ff en dan ga ik naar moyke en paardrijden ben er vanavond weer niet te veel stalken en spammen hea:$
Faya__ schreef:Oke stressssss de telefoon gaat.........en????bij mij is de halve school al gebeld, maar ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo zenuwachtig, zul je zien zak ik op een tiende of 1 2...