maren, Lege berichten posten heeft geen zin, Die worden waarschijnlijk toch weggehaald..
Lucy; ja ik weet niet meer wie het was.. Jij of laura idd.. maar dat was bij een bocht in het bos met henk.. en toen wou er 1 niet verder (jij of laura ;p ) en toen ging de ander achteraan.. Toen was die ineens de groep kwijt en ging heel hard door de prikkelbosjes en landde toen ineens voor mij
Maren ; lege pagina's posten is idd beetje zinloos.
Waaaajow ik vond ineens wat!! In Groesbeek (waar me vriend woont) is iemand op zoek naar een verzorgster die af en toe langs kan komen in het weekend, hoeft niet elke weekend. Was een suuuper leuk paardje, mocht dr alles mee doen wat ik wilde. VRAAGT ZE 50 EURO PER KEER !!!!! Dies gek
Wel jammer want het zou echt ideaal zijn voor mij dat als Wietse aan het werk is ik lekker naar dat paard ga maaaaarja
Halelujah wat kletsen jullie veel! Heb heul veul wistjedatjes gezien, nice! Heb er nog wel 1. Wist je dat suus vandaag in de nieuwe binnenbak op haar manege gereden heeft, en dat witje dat best spannend vond.
Oh marieke had jij mijn foto's ontvangen? Heb ze vorige week gemailed
Ik ben Linda Ik ben nu 20 jaar, wordt 17 Juli 21. Ik studeer in Leeuwarden de verkorte opleiding dierverzorging en woon hier ook op kamers. In de weekenden ben ik bij mijn ouders in Nieuwegein te vinden. Ik heb sinds 16 november 2010 een heel lieve vriend Coco. Ik heb 2 verzorgpaarden: een friese merrie Teadske en een arabisch volbloed merrie Jazzmin. Ik kwam in 2006 voor het eerst bij het fjordenpaard en 2010 was mijn laatste jaar als kampkind. Ik heb op zoveel paarden daar gereden dat ik er vast een vergeet, maar hier komt mijn lijstje: Berend, Mandy, Boes, Kevin, Sissi, Vera, Loeloe, Gerben, Wolinka, Zoef, Dingo, Puck, Ster, Rimano, Eva
Misschien ben ik er nog wat vergeten....mocht ik daar nog op komen dan meld ik dat later nog wel.