Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Nee LIQUITA, ik kijk naar Vermist op Ned 1.
Hoezo?????????????

LIQUITA schreef:meelen schreef:Nee LIQUITA, ik kijk naar Vermist op Ned 1.
Hoezo?????????????
Hij was met John Williams, was leuk om te zien.
Presentator John Williams neemt Peter mee naar het Zeeuwse Sint Philipsland. Toen hij vijf jaar oud was, verhuisde hij van Suriname naar dit dorpje, waar hij als eerste zwarte jongetje een soort bezienswaardigheid was. John werd daar door z'n oma opgevoed. De emoties lopen hoog op als hij met zijn verleden wordt geconfronteerd, de meester van de emo-tv krijgt het nu zelf flink te kwaad voor de camera.

Wanneer ga je nu eens 25 berichten posten???? Shenavallie schreef:winnitou schreef:had vanmiddag even een heel verdrietig kind: Rowan had met een vriendje bij AH gestaan voor de voetbalplaatjes te bedelen. Hadden een hele stapel. Met zijn allen aan het inplakken. Staat Rowan opeens in het boek van zijn vriendje te plakken i.p.v. zijn eigen boek en wel de linker en rechterkant van AZ (zijn club). Nou helemaal over zijn toeren.... Want de plaatjes kun je er niet meer uithalen.
De jongens hadden er veel plaatjes bij en ik heeeeeeeeeel veel boodschappen.
We eten hier de komende weken gehakt, drinken dubbelfris en gaan flink de was doen.
Ik heb ook nog 2 pakjes met voetbalplaatjes voor je!Vandaag even een "vluggertje" bij AH gedaan
meelen schreef:@Anke, het word morgen goed weer voor de voetbal hoor. Droog en +/- 5 graden.
Volgende week word het ook geweldig weer de hele week, het gaat 's nachts lekker vriezen en het blijft lekker droog.
Heerlijk.