Is ze er niet meer? Of leeft ze nog wel?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Was de dj bij ons.. Staan allemaal foto's op a4y , ben effe aan het uitzoeken alles enzo
of maak je grap

Astor schreef:Manon: Wat leuk zeg dat je met Sabien mee ging naar het gala van het bkan park
Echt vet! En had jij ook een jurk aan?
Kirsten: Ik had natuurlijk al gereageert op jou verhaal, maar ik hoop dat al de vlekken weer uit je jurk gaan!
Elja: Misschien een domme vraag maar wat is slowdansen? Gewoon soort van schuifelen ofzo?
Melanie: Wijfie wat klóte zeg dat het niet goed gaat met AngeliqueEn ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt!!!
Maar je hebt zo te horen wel weer super naar je zin gehad daar in Twente haha!
Ik ben wel benieuwd naar het filmpje Mel! En als het op filmloop staat geef je maar even een gil
Jane: Sorry dat ik nog niet had gereageert maar soms kijk ik ff op bokt om iets te melden en dan heb ik geen tijd op te reageren op de langere verhalen.
Zo ook die van MelanieMaar wat gaaf zeg dat je Dusseldorf zo leuk vond! Ik hoor altijd hele leuke verhalen erover
Haha dingen voor school zijn inderdaad altijd saai zoals zo'n politiek debat lekker boringgg.
Ben benieuwd naar je foto's uit het museum! Wat lekker zeg dat je gegeten hebben bij de italiaan met een heerlijke pizza.
En een roseetje ( al weet ik niet eens of het lekker is ) haha wat leukd at jullie in zo'n Isih Pub zijn gegaan, lekker aangeschoten mensen allemaal haha.
Samantha: Jammer dat je niet zo lekker gereden hebt op Bailey! Maar wie had je als eerste en tweede keus opgeschreven dan met kerstspringen?
Ohja dat is waar ook je was naar Holiday on Ice! Met wie was je uiteindelijk nou gegaan? Maar vijfde rij is best mooie plek inderdaad!
En alvast veel plezier bij Les miserables
Anna: Ik wil ook jou jurkje zien! Dus wil je er een foto van maken?
Emma: Wil jij ook een foto maken van je jurkie?
Sabien: Wat leuk dat je op je lievie Roxanne gereden hebt en dat het zo lekker ging!
En ook fijn dat Annika weet dat je Parade niet zo fijn vind hahaha.
En wat een leuke foto's met je mooie jurk! Je staat er mooi op en de jurk staat je erg mooi!
Iris; waah wat super goed van jullie! Je merkt wel dat jullie echt steeds meer een combinatie worden want de punten vliegen wel omhoog!
Gefeliciteerd met je winstpunt! En maak is een foto van je dekje?Echt leuk dat je dat hebt gekregen.
En ook nog eens gaaf dat hij van BR is. Maar daar hebben ze dus het geld voor nodig hahah
Kirsten_S schreef:Weet je serieus niet wie hij isof maak je grap
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Weet je serieus niet wie hij isof maak je grap
Ik weet sirrieus niet wie hij is.. Zelfs de naam Laurens zegt me niks?
Hij heeft Sterre wel is gereden en ging veel met karen om

Kirsten_S schreef:NietttHij heeft Sterre wel is gereden en ging veel met karen om
hahaha
Omdat ie snot aan ze neus had als ie der een kus gaf
Maar was hij een beetje een goede DJ?

.. Iriis_ schreef:Hee Mel, wat lees ik nou allemaal in je onderschrift?![]()
Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:Hee Mel, wat lees ik nou allemaal in je onderschrift?![]()
Ik hoor vandaag hoe of wat.
Elja schreef:Laurens1
Kirsten_S schreef:="Iriis_"]Kirsten_S schreef:Weet je serieus niet wie hij isof maak je grap
Ik weet sirrieus niet wie hij is.. Zelfs de naam Laurens zegt me niks?
Hij heeft Sterre wel is gereden en ging veel met karen om
[/quote]Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:NietttHij heeft Sterre wel is gereden en ging veel met karen om
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH DIE LAURENS!!!
SNOTTEBEL!hahaha
Zo noemde Karen hem altijdOmdat ie snot aan ze neus had als ie der een kus gaf
![]()
hahahaha
My god.. sorryMaar was hij een beetje een goede DJ?
![]()
Wij krijgen de Q-music DJ volgens mij
!