Sorry hoor dat ik hier zo na 2 berichtjes ofzo in dit topic binnen kom vallen, maar ik lees af en toe nog wat mee hier voor zover het over de paarden gaat..
Dat van dat land wist ik wel, wat iedereen ook al een heel raar idee vond, want als je Bowie een beetje kent, nou, dan weet je het al..! Het is nu al zo dat als je hem een dagje laat stilstaan, dan is het bokbokbok, en dan loopt hij nog mee in de manege ook! Dat paardje heeft gewoon hartstikke veel energie, en Trudy rijdt hem ook al niet meer elke dag, ze laat ook best vaak Rik ofzo erop rijden, omdat ze dan zelf niet zoveel zin heeft.. Ik dacht altijd dat ze het hartstikke naar haar zin had bij smit, maar Vito gaat ook naar het land, en dan kan ze samen met Miranda rijden ofzo.. Nouja, ben benieuwd hoe dat gaat met Bowie dan!
kooslover schreef:
We hebben ook niet echt meer iets te melden over Smit. Ik ken geen enkel paard meer geloof ik
aa maar jullie kennen guusje toch nog wel? hij is inmiddels al weer 2 maanden 22 en hij doet het nog altijd even goed!
en ragna of is dat al weer een stap te ver..? er komen wel veel nieuwe inderdaad, heel veel jonge vooral, is ook wel weer leuk hoor, maar er zijn er ook aardig wat kreupel van geweest, nu nog steeds, maar 2 mogen nu weer opbouwen..!
Ragna ken ik ook nog wel . En we hebben een keer een buitenritje gemaakt, dus hebben we ook wel een paar nieuwe gezien zoals Arie, Ushi en Bob ofzo . De rest ben ik alweer vergeten .
Maar alleen maar leuk hoor, weer iemand die nog echt bij manege Smit rijd in het topic!!
xEmy
Geplaatst: 06-04-10 15:39
Haha, nou dat valt dan nog best mee toch Bob is dus kreupel, en Tsjimme.. En Arko en Ayla (ken je Ayla nog?) Maar die mogen dus langzaam weer opbouwen.. Avalon, beste vriendje van Arko, die was in het begin ook nog kreupel, ging niet zo lekker dus.. Vandaar dat de wedstrijd ook niet doorgaat, waren te veel paarden kreupel volgens Aad om het allemaal te regelen Heeel jammer, je kon ook gewoon niet iedereen op z'n voorkeur laten gaan, maarja, dat wilde Aad ook weer niet. Wilde wedstrijd op Avalon doen, normaal ga ik aaaaltijd op Guusje maar ik was vorige keer eerste en toen mocht het niet! Maar nu gaat het toch niet door
En er is nu nog een nieuwe, Adonis, hij is van Ger maar Ger heeft geen plaats dus nu staat hij bij Aad Hij is echt leuk, tuiger en gewoon leuk paardje, heel braaf, wel beetje bokkerig maar ook pas net ingereden, wordt alleen op stal al iets minder merk ik..
xEmy
Geplaatst: 06-04-10 15:41
en Adonis kan ook nog springennn!
haha hij snapte het niet helemaal maar was heel erg grappig!
Saskia89
Geplaatst: 06-04-10 19:42
Ragna en Ronny kennen we zeker nog wel ja
Het springtalent doet me een beetje aan dat van Kanjer denken, die maakte ook altijd van die reuzesprongen als dat niet nodig was
Ach ja sommige paarden vinden dat leuk . Vymar houd ook zo van springen... Die maakt ook enorme sprongen over lage hindernisjes . Vorige keer ging die zelfs drafbalken springen...
Mijn pony heeft vandaag weer even mogen poseren in de bak . Hij begint steeds harder uit zijn wintervacht te komen en heeft nu helemaal een apart vachtje . Licht donker alles door elkaar . Maar ach ordeel zelf (tis toch een schatje):
Ik ben vandaag weer heerlijk mijn mijn pony naar strand geweest! Was echt genieten! Zo over strand van Katwijk naar Wassenaar gereden, daar duin in en zo weer terug. Was echt een heerlijke rit, onderweg nog een ijsje gehaald (onze super brave paarden blijven wel weer stil staan). En heb de politie ook nog laten zien hoe goed ik vanaf mijn paard ijsstokje en papiertje in een prullenbak kan gooien .
Ja, eigenlijk is het wel weer 'fototijd'.... ik bn van de week erg druk maar zal volgende week proberen mijn camera onder het stof vandaan te halen. Het gaat goed met hem, hij mag iets meer draven dan korte stukjes en kleine beetjes galoperen op zachte ondergrond, gaat lekker dus!!
Het wordt inderdaad tijd voor foto's . Fijn dat het alweer wat beter gaat!
Owwww en Sas als je een keertje zin hebt in een buitenritje kan ik altijd vragen of ik het witte monster van stal mee mag (die heb jij toen ook gezien, dat welshje ).
xEmy
Geplaatst: 08-04-10 16:38
haha ik vind bowie altijd wel leuk hoor, maar ook weer niet te vaak! wordt altijd nogal moe als je de hele tijd maar moet werken om hem in galop te houden enzo.. maar hij is ook wel weer grappig, vroeger altijd mijn lievelingetje geweest!
Bowie is gewoon de leukste pony van Smit. Hij kan alles, alleen zie hem maar eens zover te krijgen. Ik weet wel keer bij Marloes in de les, gingen we springen, ik op Bowie en we bleven maar gaan En bokkend het duin door of het strand over, tja Bowie wilde niet achteraan rijden blijkbaar. Of als de rest van de paarden stonden te schrikken stond Bowie met zijn kop in het gras. Ik heb wel kunnen lachen om die pony. En ben zelfs 2e met hem geworden met een wedstrijd, hij kan het wel. Maar ik denk idd dat als trudy hem alleen moet doen dat hij weer bokbokbok wordt en slecht te rijden. En ragna ken ik ook nog wel, toen met dat westernzadel, niet mijn favoriete zadel en Ronny ook, volgens mij met hem toen in rengalop over het strand gevlogen samen met Paco Guus die zat altijd zo hopeloos zonder zadel.
En ik ben ook wel weer benieuwd naar Major. Hoe is het met hem Antoinet? En hoe is het met jou en Gijs en ehm Jock?