maar idd je moet maar geluk hebben met dit hollandse weer.. echt vaag het ene moment onweert het keihard en regent het heel hard en het andere moment is het boven de 25 graden en schijnt het zonnetje. Lijkt mijn ongesteldheid wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:nou gisteren was het ook wel even regen nog hoor!maar idd je moet maar geluk hebben met dit hollandse weer.. echt vaag het ene moment onweert het keihard en regent het heel hard en het andere moment is het boven de 25 graden en schijnt het zonnetje. Lijkt mijn ongesteldheid wel
_Irene11_ schreef:xApple schreef:Ach voor Kyra maakt 't nix uit hoor, ik vind regen beter dan 30 graden.![]()
Ik vind jouw avater trouwens echt heel leuk Angela
Regen is niet fijn om in te rijden hoor![]()
Maar idd, benauwd weer moet je niet hebben. Van mij mag het wel warm zijn, maar niet benauwd
xApple schreef:StillAngel schreef:nou gisteren was het ook wel even regen nog hoor!maar idd je moet maar geluk hebben met dit hollandse weer.. echt vaag het ene moment onweert het keihard en regent het heel hard en het andere moment is het boven de 25 graden en schijnt het zonnetje. Lijkt mijn ongesteldheid wel
Ach voor Kyra maakt 't nix uit hoor, ik vind regen beter dan 30 graden.![]()
Ik vind jouw avater trouwens echt heel leuk Angela
Ik vind 20 graden wel een mooie temparatuur eigenlijk.