Hier vanmiddag in de zon whis voor gewassen. Zondag is de grote dag Lin kom je nog kijken meid??
Serada
Geplaatst: 23-10-09 22:10
Yep, ik ben ook van de partij! Lijkt me heel leuk om Whis haar debuut te zien...
Laatst bijgewerkt door Serada op 23-10-09 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
JackMo
Geplaatst: 23-10-09 22:10
hoi lin gezellig dat je ook kom kijken zondag. daarna ga ik ook weer naar stal toe al zijn de punten geweest enzo heb dan nog 2 paarden te doen en daarna nog verjaardag. maar ga niet rijden casan krijg van mij een vrije dag. morge voor het eerst naar buiten met hem naar park van midden delfland. en amigo ga ik eff stukje mee lopen of longeren dus ben dan ook weer lekker snel klaar denk ik al klets ik niet teveel hihi. en avond lekker uiteten met een goede vriend van me gezellig nou ik g azo lekker slapen morge om 12 uur op het paard zitte en daarna ook nog amigo eff doen hihi heb het maar druk maarja vind het leuk
Laatst bijgewerkt door JackMo op 23-10-09 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
hihi oke lekker in het weekend hihi nou ik zat te denken om ervoor nog amigo te doen zodat ik het niet naar het buitenritje hoef te doen lig eraan hoelaat ik wakker word me wekker ga iedereval om 10 uur
oke nou ik ben er niet zo goed in maar wil het best doen maar misschien is er wel iemand die het wel kent. ik had pas voor iemand fotos gemaakt maar wis niet hoe dat ding werkte maar ze dacht avond op de bank fotos te kijken stond er niks op was toch beetje l*llig zegmaar maarja ze zij misschien heb ik hem wel verkeerd ingesteld ofzo ze zij het is l*lliger voor jou.