xan schreef:Ik ga ook slapen, begin een chronisch slaaptekort te krijgen zo.
Morgenmiddag heb ik les van Chantal, ben benieuwd.
Slaap ze allemaal
Ik hoop voor jou dat het naar je zin gaat.
Suc6 alvast.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Ik ga ook slapen, begin een chronisch slaaptekort te krijgen zo.
Morgenmiddag heb ik les van Chantal, ben benieuwd.
Slaap ze allemaal

LIQUITA schreef:Ik was op zolder bezig.....
meelen schreef:meelen schreef:Wie is dat?
Ik quote mijzelf hahaha
Ik heb het al in de tv-gids gevonden.

winnitou schreef:LIQUITA schreef:Ik was op zolder bezig.....
dat was toch in de kelder?

winnitou schreef:meelen schreef:
Zijn dochter heeft bij Veldt gestaan

. Fijne dag allemaal, en wie weet tot vanmiddag
. winnitou schreef:Heb (nog) geen Kelder.LIQUITA schreef:Ik was op zolder bezig.....
dat was toch in de kelder?

.... Hm, toch niet zo fijn als je papa zo in het nieuws komt

Yinari schreef:Die Geerts, dat is wel de vader van Joy hè? Ik twijfelde al, wist wel dat hij in een bepaald 'wereldje' actief was.... Hm, toch niet zo fijn als je papa zo in het nieuws komt
Yinari schreef:Die Geerts, dat is wel de vader van Joy hè? Ik twijfelde al, wist wel dat hij in een bepaald 'wereldje' actief was.... Hm, toch niet zo fijn als je papa zo in het nieuws komt

....
......
GEWELDIG, 't is echt waar
Yep, dat is d'r, geen twijfel mogelijk. meelen schreef:hier even sanne: Smuidra was dat niet een manege paard van veldt? die naam komt me bekend voor.. :S ( miss een domme vraag hoor haha )

smuidra schreef:Yinari schreef:Die Geerts, dat is wel de vader van Joy hè? Ik twijfelde al, wist wel dat hij in een bepaald 'wereldje' actief was.... Hm, toch niet zo fijn als je papa zo in het nieuws komt
Ik geloof dat ik hem nog ken van de Dappermarkt verkocht hij aardbijen. Hééééééél lan geleden.
Daarna heeft hij iets anders gevonden om te verkopen.........
meelen schreef:smuidra schreef:
Ik geloof dat ik hem nog ken van de Dappermarkt verkocht hij aardbijen. Hééééééél lan geleden.
Daarna heeft hij iets anders gevonden om te verkopen.........
Komkommers?
Yinari schreef:JaaaSmuidra is járenlang manegepaard geweest. Ze kwam (dacht ik) tegelijk met Baiba die later van Annelies van de Puy werd. Ze heeft er lang gestaan, Queen, Kanu, Kivana, Iwan zijn allemaal een beetje van dezelfde periode. Smuidra was dat paard wat ooit eens een enorme vochtbult op haar schouder had (mocht dat een lampje bij je doen branden
)

meelen schreef:Ik kom nou al 10 jaar op Veldt, maar ik ken er geen één van wat je zegt. hahaha

ATE schreef:meelen schreef:Ik kom nou al 10 jaar op Veldt, maar ik ken er geen één van wat je zegt. hahaha
ik kom er nu ruim 3 jaar maar mij zegggen die namen helemaal niks