hahaha, thanks! Jaaa vast wel! Ik zal binnenkort de foto's sturen!
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-12 06:22
Olympia schreef:
Met rijden komt het ook wel goed, rustig aan
ben morgenochtend lekker vroeg op stal, kan wall lekker in de paddock
Kun je ww ook even in paddock doen? Heeft zelfde probleem. Alvast thanks
AndreaB
Geplaatst: 29-05-12 06:53
Goedemorgen!! Vanacht zo slecht geslapen Lag weer eens lekker te malen over van alles en nog wat. Ga vanmiddag even de kliniek bellen om te vragen of ik de foto's van vorig jaar nog eens mag bekijken. Eens kijken wat er nu wel/niet op de foto gezet is toen en hoe dat er allemaal uitzag. Knollie loopt nog steeds niet lekker, dus moet binnenkort maar eens een DA aan te pas komen.
Awh, hoop dat het niks ergs is Andrea! Misschien heeft ze zich verstapt in het paddock?
Ik geef Eefje vandaag ook maar lekker een vrije dag, heeft ze dik verdiend! Vandaag maar is kijken of Stefano nog wat onder het zadel kan =) haha. Vond hem in me les afgelopen vrijdag echt heer meer zo heerlijk lopen! Niet meer zo stijf in z'n lichaam!
AndreaB
Geplaatst: 29-05-12 17:14
Heb voor vrijdag een afspraak gemaakt om alles nog eens te bekijken en door te bespreken. Wie weet loopt ze tegen die tijd wel weer goed, maar is toch wel handig om sowieso nog eens te zien. En als ze dan nog steeds niet lekker loopt kan ik gelijk even bespreken wat zij denken dat handig is om te doen
Verstappen in de paddock ga ik niet meer vanuit. Ik sprak R. gisteren en die zei dat hij het vrijdagavond in de les ook heel even had gezien, maar ze zich daarna herstelde. Zou meer denken aan 'overbelast'/'te veel gevraagd'. L. vond gisteren ook een rare bult op dr ruggenwervel die mij nog niet was opgevallen. Toch altijd fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn en je het nooit zeker weer Ga die bult en haar littekens maar eens op de foto zetten en als het lukt wil ik ook nog een stukje aan de longe filmen om evt. te kunnen laten zien.
Nee daarom. Ook alles voor mezelf weer even op een rijtje krijgen en de optie's bespreken Wat willen ze wel/niet, in hoeverre gaan ze mee of willen ze me niet meer helpen. Ook fijn om vooraf te weten.
Ja echt super thanks Als ik de volgende keer weer ga zal ik het even laten weten, dan kan ik wat voor jou mee nemen
Hahaha, Katie laten we verlopig lekker staan, laat der eerst maar bijkomen van de afgelopen paar dagen . Vandaag lekker Steef gereden en een stukje gewandeld met Eef, zelfs een stukje voorop gelopen!
Nee sorry, vergeten Maar ze zal er ongetwijfeld snotterig uitgezien hebben. Ben nog wel in de stal naast haar geweest, maar niet bewust een blik erop geworpen
Gisteravond met P. meegeweest op de kar. Was best geinig en aan eind duwde hij leidsels in mijn hand en zij 'hier nu jij' Als je met zo'n paard beetje voorwaardts draaft leg je direct flink wat meters af. Wat een verschil met mijn lieve WW. Maar P heeft leuk paard om te sturen. Maar kreeg het idee dat ik met vrachtwagen aan sturen was (alles was zo groot) Is de ellende op stal toch nog ergens goed voor