ben morgenochtend lekker vroeg op stal, kan wall lekker in de paddock
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lag weer eens lekker te malen over van alles en nog wat. Ga vanmiddag even de kliniek bellen om te vragen of ik de foto's van vorig jaar nog eens mag bekijken. Eens kijken wat er nu wel/niet op de foto gezet is toen en hoe dat er allemaal uitzag. Knollie loopt nog steeds niet lekker, dus moet binnenkort maar eens een DA aan te pas komen.
Ga die bult en haar littekens maar eens op de foto zetten en als het lukt wil ik ook nog een stukje aan de longe filmen om evt. te kunnen laten zien.
Heb er een filmpje van gemaakt, zodat ik 'bewijsmateriaal' voor de DA heb
2 dagen duurt nog best lang xD
Wat willen ze wel/niet, in hoeverre gaan ze mee of willen ze me niet meer helpen. Ook fijn om vooraf te weten.
Als ik de volgende keer weer ga zal ik het even laten weten, dan kan ik wat voor jou mee nemen
. Vandaag lekker Steef gereden en een stukje gewandeld met Eef, zelfs een stukje voorop gelopen!
Maar ze zal er ongetwijfeld snotterig uitgezien hebben. Ben nog wel in de stal naast haar geweest, maar niet bewust een blik erop geworpen
zo maar is op de brommer stappen en naar stal toe =D