Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Snackie schreef:ik heb ondertussen al een andere gezien,die is 17 jaar en 1750 euro.Loopt M2, klinkt al beter.
Jonge_Monte schreef:Snackie schreef:ik heb ondertussen al een andere gezien,die is 17 jaar en 1750 euro.Loopt M2, klinkt al beter.
een hoop geld voor een 17 jarig paard.
Ik reken nog steeds terug in guldens
Esther28 schreef:Herkenbaar hoor Andrea, die ouwe van mij kende en vertrouwde ik 200%, dus toen manlief met het idee kwam om voor een jong ding te gaan kijken (mijn eerste merrie was 4 en staatsgevaarlijk, dus ik heb ook een "jonge paardentrauma) had ik zoiets van ja daaaagggg echt niet...
Daarom ben ik bij een Groninger gaan kijken want in mijn beleving waren die veel cooler dan die KWPN-ers. En idd, 5 jarige Boreas waar niet veel meegedaan werd, werd nergens warm of koud van. Ja kijken en een stappie opzij, maar geen gekkigheid. Mijn vertrouwen in jonge paarden is nu zo ong. 80% terug. Bij mij is het manco het buitenrijden nog.....dat is de resterende 20% zeg maar. Zelfs nu Boris aan t puberen is, is tie gewoon nog behoorlijk nuchter. Ja kijken en met een boog erom heen, maar op tilt slaan en gevaarlijk worden komen niet in zijn woordenboek voor hoor....
Om maar aan te geven dat niet alle jonge paarden hetzelfde zijn
Ach je moet maar gewoon snel een keertje langskomen om hem irl te zien...de big beebie....
Serada schreef:Jonge_Monte schreef:
een hoop geld voor een 17 jarig paard.
Ik reken nog steeds terug in guldens
Nou dat ben ik met je eens Wil. Uiteindelijk is het toch bijna 4000 gulden en dat is inderdaad voor 17 jarig paard een hoop geld.
Snackie schreef:
,maar de meeste mensjes op stal Langelaan kennen mij wel.....
peetorlan schreef:Zeker een ge importeerde tinker???
doppie45 schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen,maar de meeste mensjes op stal Langelaan kennen mij wel.....
Als je er zelf een goed gevoel bij hebt gewoon doen!
Wel inderdaad bedenken wat je nog wil met het paardje als het aan zijn pensioen toe is,kan je er dan mee leven dat het een troetelpaardje wordt waarmee je kan wandelen en een goede oude dag kan geven.... en niet meer rijden.
Maar zo te lezen uit al je berichtjes kan je dat prima![]()
Succes op je zoektocht naar een lieverd die weer je maatje kan worden.
Snackie schreef:doppie45 schreef:Sorry dat ik zo binnen kom vallen,maar de meeste mensjes op stal Langelaan kennen mij wel.....
Als je er zelf een goed gevoel bij hebt gewoon doen!
Wel inderdaad bedenken wat je nog wil met het paardje als het aan zijn pensioen toe is,kan je er dan mee leven dat het een troetelpaardje wordt waarmee je kan wandelen en een goede oude dag kan geven.... en niet meer rijden.
Maar zo te lezen uit al je berichtjes kan je dat prima![]()
Succes op je zoektocht naar een lieverd die weer je maatje kan worden.
een troetelpaardje heb ik totaal geen problemen mee,dat was marlon op het laatst ook.
voor mij is rijden ook niet het aller belangrijkste.
ik ga net zo graag lekker tuttelen. en als de tijd er rijp voor is, kan ik altijd nog een landje zoeken,voor een fijn pensioen.
http://www.paardendatabank.nl/