Nicole, het is dat ik weet dat je in Spanje zit, anders had ik beelden gehad van een trap tot 5 hoog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Marleen wilde me helpen, maar bleek ook vast te zitten aan een ander stuk tape hahha
heeeeeeeeeel gala... Toen we liepen moest ik ook echt ministapjes zetten anders zag je die sokken
*je kunt niet altijd silm zijn toch*
en natuurlijk een handtekening. Eindelijk op de foto met Ron, bij Idols 4 jaar geleden was hij namelijk mijn favoriet hahahahahahaha
het was heel erg leuk, maar de plaatsen waren niet optimaal.. we zaten als winnaars achter de genomineerden
maar in een hoekje dus we zagen niets op de trappen, achterin het podium. Alleen de voorkant en zijkant, maar het was geen ramp, alle uitreikingen konden we namelijk prima zien
en de rest wat ik niet zag kijk ik wel op dvd ik heb het maar opgenomen haha.
dat was echt heel erg leuk en gezellig. Ik had wel zin om daar nog heel lang te blijven after partyen, maar we moesten op bn-ers jacht omdat we als echte prinsessen om 0.00 weg moesten 
Daar hebben we bij kennissen geslapen...
Zitten wel wat Clien-acties tussen.

ben ik ook weer nar 5 dagen zeilen met school in Friesland
het was wel gezellig maar ik ben blij dat ik weer terug ben. Ik heb gisteren Rinse en Gerbie weer gereden en ik vond het wel netjes gaan. Rinse zat ik pas voor de derde keer thuis op. 

.

sans6 schreef: