Uhm....
een verslagje...
Ben er niet zo heel goed in eigenlijk, maar ik zal even het een en ander vertellen 
Eerst moest ik naar school... daarna ben ik in eindhoven op zoek gegaan naar een kapper en die heb ik meteen gevonden. Ze hebben mijn haren gedaan en ik heb van de prijs van 25 euro nog 10 euro weten af te krijgen 
Daarna ben ik op zoek gegaan voor een speld in mijn haar, maar die kon ik niet vinden. Het is uiteindelijk een haarband achtig iets geworden met 3 ijzeren bogen... (op de terugweg heb ik het kaartje er weer aan gefriemeld en hij ligt nu weer in de winkel
)
Toen belde Marleen op dat haar trein niet reed omdat iemand zich heel sociaal voor de trein had gegooid. Zij is dus via Nijmegen gekomen en ik via Eindhoven, en dat liep allemaal niet lekker.
In Utrecht was zij net te laat dus hebben we nog even iets gegeten samen.
Daarna de trein gepakt naar Hilversum.
Daar aangekomen stond er al heel wat pers en andere mensen bij de rode loper. Marleen had haar jurk al keurig aan, maar ik had mn gewone kloffie nog aan... Dus hupakee in die slordige kleren de rode loper over
Toen we binnenkwamen heb ik me even omgekleed en toen zijn we via de rode loper weer naar buiten gegaan. Allemaal mensen aan de kant ''jullie gaan de verkeerde kant op!'' hahaha..
Toen hebben we onze kaarten gekregen en zijn we bij de rode loper gaan staan.
Al snel kwamer er wat bn-ers voorbij. Toen ik heel charmant op een verhoging wilde gaan staan achter mij bleek dat ik vastgeplakt zat met mijn jurk aan de tape die op de verhoging zat
Marleen wilde me helpen, maar bleek ook vast te zitten aan een ander stuk tape hahha
Toen stapte ik uiterst charmant die verhoging op... en logischerwijs ging mijn jurk iets omhoog... en zag je mijn lelijke grote geleend enkellaarsjes met daarin mijn lange opgetrokken gestreepte PK sokken
heeeeeeeeeel gala... Toen we liepen moest ik ook echt ministapjes zetten anders zag je die sokken
*je kunt niet altijd silm zijn toch*
Toen de meeste bn-ers binnen waren zijn wij ook naar binnen gegaan. Daar troffen we bij de deur meteen Jamai aan, even foto en handtekening moment en ik moest natuurlijk meteen vragen of Ron ook kwam... en hij zou iets later komen!!
Toen gingen we de studio in en begonnen de uitreikingen van de eerste 7 creatieve awards die niet live werden uitgezonden. Toen dat geweest was, kregen we allemaal een zak met wat lekkers te eten en drinken en hadden we een half uur pauze.
Na de pauze gingen we de studio weer in en daar stond Ron
Marleen liep al verder, maar gelukkig merkte ze al snel dat ik niet volgde, maar dat ik met een puppy face bij Ron stond hahaha.. Even met hem gepraat en toen op de foto
en natuurlijk een handtekening. Eindelijk op de foto met Ron, bij Idols 4 jaar geleden was hij namelijk mijn favoriet hahahahahahaha
Toen begon de show
het was heel erg leuk, maar de plaatsen waren niet optimaal.. we zaten als winnaars achter de genomineerden
maar in een hoekje dus we zagen niets op de trappen, achterin het podium. Alleen de voorkant en zijkant, maar het was geen ramp, alle uitreikingen konden we namelijk prima zien
en de rest wat ik niet zag kijk ik wel op dvd ik heb het maar opgenomen haha.
Na de show zijn we naar de after party gegaan
dat was echt heel erg leuk en gezellig. Ik had wel zin om daar nog heel lang te blijven after partyen, maar we moesten op bn-ers jacht omdat we als echte prinsessen om 0.00 weg moesten 
Dus daar nog met flink wat mensen op de foto gegaan en handtekeningen en gesprekken gescoord
Toen naar het station en op naar Amsterdam.
Daar hebben we bij kennissen geslapen...
Ik ben blij dat ik en de jurk het hebben overleefd, want ik ben er behoorlijk vaak over gestruikeld en op gaan staan hahaha