Nou HRM-beurs viel uiteindelijk nog mee... Gewoon collega een beetje ontweken
. Dr kwam iets heel leuks op skeelers voorbij zetten en met dat leuks heb ik me best wel vermaakt
. Ik weet aan het eind van de dag niet eens zijn naam maar goed het was gezellig!!
Het was trouwens ook heerlijk om te horen wat voor kritiek mijn collega kreeg van de andere
. Ze had de naam van een collega verkeerd geschreven bij het stukje over de presentatie wat in de HRM-krant stond, en dat is natuurlijk niet leuk... Daarnaast was ze ook vergeten om senior voor beleidsmedewerker te zetten... (wat op zulke dingen we belangrijk is want dan hebben andere het idee van o die weet er echt wat van) en toen had ze ook nog in het stukje een fout gemaakt over de wetgeving waarop de zieke werknemer gebaseerd was
. Echt heerlijk om dr te zien afgaan!!
Ze was ook vergeten om de handleiding voor verwerkers van persoonsgegevens mee te nemen... Daar is dus onwijs veel vraag naar en kreeg ze ook al wat over te horen van de collega
. En ik heb haar ook nog een keertje beetje voor schut gezet doordat iemand problemen had met een gemeente omdat die gegevens gepubliceerd hadden op internet over zijn moeder ofzo... en zij alleen maar over de klachtenprocedure praten... Dus ik zo tegen die man zeggen heeft u ook al gevraagd om verwijdering... (zij zo hij heeft er een klacht over ingediend, ik niet naar haar geluisterd
). En gewoon verder met mijn verhaal, want wanneer de gemeente de gegevens weigerd te verwijderen kunt u ons ook vragen om te bemiddelen... Dat houd in dat wij de gemeente gaan vragen om verwijdering voor u (dat helemaal uitgelegd
). Die man helemaal gelukkig omdat wij iets voor hem konden betekenen....
Het is namelijk zo dat wij geen klachten meer in behandeling nemen, allemaal niet opportuun... Bemiddeling doen we nog wel, dus daar heeft ie veel meer aan....
Hier was evelien dus echt niet blij mee
. Daarna heeft ze ook geen woord meer tegen me gezegt... Want ik heb iemand goed geholpen terwijl zij dat gewoon vergeten was
.