Ik ook 2 herkansingen.. Ga morgen naar de dokter hopelijk pillen krijgen tegen de stress.. Succes jullie! En andrea ik had gewoon zachtjes radio aan (alle 3 de keren)
Precies Simoon, positief denken!! Ik ga het ook gewoon halen donderdag en Andrea gaat dinsdag haar rijbewijs halen en Britt gaat volgende week ook dr herkansingen halen en...... vergeet ik dan nog iemand??
4 juli ook spannende dag, daar kan ik verder helaas weinig over vertellen hier ivm internet en openbaar. Gene die het willen weten mogen wel via app etc vragen. Kan jullie zeggen als het lukt. Ziet alles er zoveel beter uit!
simoneval
Geplaatst: 30-06-14 07:03
Gister hebben we even op Jort gereden. Eerst op een heel klein weilandje en daarna even in het Twiske. Hij heeft geen stap verkeerd gedaan. Zelfs in het Twiske niet. Hij ging ook nog even tolten. Dus ben super trots. Hij staat nu stil bij het poetsen. Gaat goed langs de weg. Alleen longeren vind hij niet leuk en ben ik ook geen ster in.
Dus ben weer trots op Jort.
simoneval
Geplaatst: 30-06-14 07:05
Iedereen heel veel succes en even allemaal slagen voor de vakantie echt begint.
@simoneval, mijn studie loopt altijd door, 4x per jaar examen momenten en verder gewoon huiswerk maken etc. Doe het naast m'n fulltime baan dus voor mij geen vakantie maar wel erg belangrijk voor praktijkdagen en stages enzo.
bah. Zou vandaag naar Parijs maar ze staken. Mij trein rijdt dus niet. Verschrikkelijk balen maar nu geregeld dat we morgenochtend vroeg kunnen vertrekken... Zo missen we niet teveel tijd in Parijs want we gaan maar voor een paar daagjes...
Ik zou zaterdag mijn telefoon krijgen maar doordat ik rijles had heb ik het pakketbusje gemist Nu kon ik aangeven waneer ik het wou ontvangen kon kiezen uit dinsdag en woensdag dus deed woensdag en het zou bezorgd worden tussen 15:30-19:00. Nu kreeg ik vanmorgen een sms dat hij vandaag bezorgd wordt tussen 8:30-21:30. Ben erg benieuwd hoelaat hij komt. Als ik vanmiddag naar ziekenhuis moet komt mijn moeder even in mijn huis als hij er nog niet is hihi wil hem niet nog een dag missen