Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Klopt ja. Dierenarts/tandarts/osteo/fysio/zadelmaker..
jee de hele mikmak dus.. En daar hebben ze niks kunnen vinden?
nada... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:vertel eens meer Emma!
Uhm ja het is nogal een feestweek geworden uiteindelijk haha. Van 9 tot 3 of 4 uur rondgelopen door Praag en lekker toerist uitgehangen, daarna gewoon losgaan! Was echt heerlijk, zo'n weekje even alles vergeten haha.
! Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Uhm ja het is nogal een feestweek geworden uiteindelijk haha. Van 9 tot 3 of 4 uur rondgelopen door Praag en lekker toerist uitgehangen, daarna gewoon losgaan! Was echt heerlijk, zo'n weekje even alles vergeten haha.
Leuk joh!
M'n uitwisselingspartner was ook een heeeule toffe gozer dus dat was wel erg fijn
Je gaat je toch wel heel erg hechten aan een groepje mensen als je zo een week op elkaars lip zit, dus ik kan nu al niet wachten tot ze in November allemaal terug komen naar NL! Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Uhm ja het is nogal een feestweek geworden uiteindelijk haha. Van 9 tot 3 of 4 uur rondgelopen door Praag en lekker toerist uitgehangen, daarna gewoon losgaan! Was echt heerlijk, zo'n weekje even alles vergeten haha.
Lekkerrrr, maar vermoeiend haha! Ik zou echt een week nodig hebben om bij te komen!
Was wel jammer, want vrijdag was de laatste avond en zijn we dus naar een 80s en 90s club geweest, wat echt ONWIJS kicken was
skyline schreef:Emmaa_ schreef:Uhm ja het is nogal een feestweek geworden uiteindelijk haha. Van 9 tot 3 of 4 uur rondgelopen door Praag en lekker toerist uitgehangen, daarna gewoon losgaan! Was echt heerlijk, zo'n weekje even alles vergeten haha.
Praag lijkt me echt vet leuk
De gebouwen zijn echt prachtig. skyline schreef:Emmaa_ schreef:De stad zelf is echt super mooiDe gebouwen zijn echt prachtig.
Ja dat lijkt me ook , ik vind het jammer dat wij nooit met school ergens heen gaan ofzo .
Maja ik ga der vast wel een x heen gewoon op vakantie
Als je de kans krijgt zeker!
beste tijd van me leven