Debby en Ilvy als jullie alles in stap gaan doen heb ik meer kans op de 1e prijs
cassandra84
Geplaatst: 26-11-11 21:33
Cykie wie weet, maar Abel gaat er met de eerste prijs vandoor hoor!!!! (Bij de jeugd) Grappig dat iedereen zo lekker bezig is. Loop je in de buurt van de binnenbak hoor je laatste tijd vaak muziek gezellie zo.
nikkielvis
Geplaatst: 27-11-11 18:30
cykie schreef:
Debby en Ilvy als jullie alles in stap gaan doen heb ik meer kans op de 1e prijs
ik probeer ook de 1e prijs in de wacht te slepen hoor...
Bij mij komt alles bekend voor Alleen die van het kussen niet
_Noah
Geplaatst: 27-11-11 20:16
Nienke, jammer dat je niet mee kan doen, hoorde van Evelien dat jullie leuke ideeen hadden
Wij gaan voor de kostuum prijs, dat netjes rijden is niet voor mij weggelegd haha. Vandaag ging het toch erg leuk met het oefenen. Maar nog steeds niet helemaal foutloos. 1x moesten we op de ac lijn in draf samenkomen en werden nah en ik weggebeukt door Owen en vloog mijn telefoon (met muziek) uit mijn zak. En de andere keer sprong Noah zo enthousiast in galop met een giga bok dat ik over zijn nek lag. Serieus verder rijden is dan niet voor mij weggelegd. Al met al, we hebben veel plezier met de voorbereiding. Hopelijk zijn ze een beetje rustig straks met de kur zelf .
Wij gaan van de week wel weer oefenen maar dan met muziek!
Marlon, leuk is die tekst he! Ik had hem op fb ook gelezen
taverno
Geplaatst: 28-11-11 07:36
Ik ben vandaag vrij en toch ook weer niet. Ik heb cursus van 9.00u tot 13.00u
nikkielvis
Geplaatst: 28-11-11 08:08
Goeiemorgen
Gister lekker boerenkool gegeten en extra gemaakt zodat ik dat aan mijn papa kan geven. is hij ook weer helemaal blij En uiteraard zat daar draadjesvlees bij... Marion sterkte met je cursus maar bedenk je nog even en dan vakantie
nikkielvis
Geplaatst: 28-11-11 08:08
He dat kwijlende poppetje heb er helemaal niet bij gedaan....
Moge allemaal! Dat klinkt goed Marlon! Tav balen die cursus, gelukkig om 1 uur weer vrij! Iemand enig idee hoe laat die kür start, en of de kinderen eerst gaan? Ik heb de avond ervoor een feestje haha. En kinderen zijn altijd vroeg op toch???
taverno
Geplaatst: 28-11-11 09:24
Vorig jaar begon het toch rond 10.00u?En ik dacht dat de kinderen later gingen.
Ilv,misschien kan je nog een speciaal verzoek indienen!
cykie
Geplaatst: 28-11-11 10:09
Goedemorgen!
Ik ga van de week maar even oefenen voor de kuur. Heb de muziek en de kuur en nu maar kijken of het allemaal uitkomt en wanneer ik moet inhouden en wanneer ik wat gas bij moet geven
Ik wil best als eerste hoor. Heb ik het ook gelijk maar weer gehad
Hahah ik vrees van wel, Esther vroeg er nl speciaal om omdat Owen snel stijf is . Lekker brakjes dan :p
taverno
Geplaatst: 28-11-11 20:55
Ik had een mooi akkevietje vanavond.
Toen ik naar stal wilde ben ik door mijn enkel gegaan en kwam op mijn heup en hand terecht,er zat een sneetje(dacht ik)en was naar boven gegaan om er een pleister op te doen.
Ben toen naar stal gegaan,wilde Tence rijden en het bleek toch wel een lelijk gaatje te zijn. Rijden zat er niet in en ben al snel weer naar huis gegaan want een pleister bleef niet zitten.
Daar de dokterspost gebeld,ik kon gelijk komen en het is alweer gehecht
Pffff das mooi pech zeg. Dan was het toch wel een naar wondje als ze het moeten hechten? Dat word met 1 hand rijden ach appeltje, eitje...als je bitloos kan, dan lukt met 1 hand ook nog wel beterschap!
Is er dit jaar ook een categorie bij de kur voor mensen en/of paarden met pech? Soort van paralympics ofzo wahaha
Iedereen fijn aan het oefenen voor de Kur Marion beterschap met je hand Boerenkool met draadjesvlees....jammie... Paralympics? Ik doe niet mee, maar kijken? YESSSSS
We hebben net onze nieuwe kat Brammetje opgehaald. Hij loopt hier al door huis of dat ie hier al jaren woont en hij vind de honden ook leuk. Brammetje is afgestaan omdat zijn baasje nooit meer thuis was i.v.m. een nieuwe relatie en Bram ging zich kaal likken van de eenzaamheid. Hij knapt hier al helemaal op, hij vind alle aandacht geweldig.
Ook kreeg ik zomaar een pakje van de postbode. Er zat een nieuw leren halster in voor Prymera. Cadeautje van mijn vriendje ...ik denk dat hij ook besmet is met het paardenvirus, alhoewel hij het nog niet graag toegeeft haha.