Ik bedacht me vandaag ineens, over iets meer dan 2 maanden begint de inschrijving voor volgend jaar alweer. De data staan ook alweer op de knhs site zei mijn moeder net.
riannhuh
Geplaatst: 06-11-10 21:27
haha leuk henrieke
is idd al snel weer, gaan jullie in 2011 weer? ik weet het nog niet, maar ik denk het niet. wil eigenlijk even geld sparen
nee. ben al een keer bij hvA geweest met school vorig jaar voor de profielkeuze en binnenkort wordt er bij mij op school zo'n open avond gehouden waar allerlei verschillende opleidingen komen en daar moet je dan 3 uit kiezen waar je wilde kijken.
Jetske
Geplaatst: 06-11-10 22:19
Ooh dan is het niet nodig idd. Onze school doet echt geen zak meer wat betreft studiekeuze, vorig jaar nog wel nu totaal niet meer Ik ben vandaag wel geweest, meer om voor wat studies te kijken dan naar die universiteit zelf Was opzich wel leuk, ik ga over 2 weken wss in Enschede kijken.
Neuh, het is nog echt oriëntatie, omdat ik echt nog geen idee heb. Ik ben vandaag bij pedagogische wetenschappen geweest, ik dacht al dat dat niks voor mij was en nu weet ik het zeker Verder nog psychologie, rechten en communicatiewetenschappen, dat was allemaal wel leuk
Vitalis_
Geplaatst: 06-11-10 22:26
Ik ben dit jaar al in Delft en Eindhoven geweest. Ik ga over twee weken ook naar Enschede Jetske! Ik moet dit jaar al beslissen... Moeilijk
ik ga eerst kijken in Amsterdam en Alkmaar voor opleidingen. Daar kan ik met de bus (amsterdam) en scooter (alkmaar) gewoon naartoe en daarna ga ik iets verder weg kijken.
Ik ga denk ik bouwkunde in eindhoven of civiele techniek in delft doen. Maar ik moest toch van mijn ouders in enschede kijken. Waar ga jij kijken in enschede?
Jetske
Geplaatst: 06-11-10 22:37
ik zit net op die site te kijken en ik snap er niet veel van. Wat ik er van snap kies je één studie waar je de hele dag van alles over hoort ?
Edit: en één zo'n ronde zou 3 uur duren ? Ik hield 3 kwartier per studie vandaag nauwelijks vol
Vitalis_
Geplaatst: 06-11-10 22:43
Nou dat mag ik toch hopen van niet Dat is wel erg lang.. Ik ga zo wel eens even kijken op de site...
met inschrijven moet je volgens mij dan al M springen zijn en dat ga ik niet redden anders heel heel misschien wel. Maar misschien dat dan weer dat jaar erop. M/Z dressuur gaan altijd wel wat mensen heen die ik ken dus dat vind ik niet zo erg en anders misschien allround maar SGW lijkt me ook wel leuk
13.45 - 14.00 Wisselen voor de tweede voorlichtingsronde 13.45 - 17.00 Campusprogramma in de Bastille 14.00 - 16.00 Tweede voorlichtingsronde (of tot 15.30 uur – afhankelijk van de opleiding) 14.30 - 16.15 Als uw kind gaat studeren – oudercollege 16.00 - 19.30 Enschede Studentenstad Programma 16.00 - 19.30 Enschede Studentenstad Programma 17.00 - 18.00 Mogelijkheid om te eten
18.10 Vertrek laatste pendelbus
Als ik dit zo lees klopt dat wel wat jij zegt ja
Vitalis_
Geplaatst: 06-11-10 22:51
Jetske_ schreef:
Ooh wacht ik val zelf natuurlijk ook onder de categorie M/Z dressuur ... whoepsie
haha , dan doe je ze allebei..
Damelza
Geplaatst: 06-11-10 22:52
Jetske_ schreef:
Ooh wacht ik val zelf natuurlijk ook onder de categorie M/Z dressuur ... whoepsie