Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Mntj: hoe heeft rona gereden ???
Ik kreeg van Saskia een sms dat ze 184 ptn heeft gereden in 1e proef. 2e proef heeft ze afgegroet.
Tytje schreef:xan schreef:Mntj: hoe heeft rona gereden ???
Ik kreeg van Saskia een sms dat ze 184 ptn heeft gereden in 1e proef. 2e proef heeft ze afgegroet.
Ik had de eerste proef wel lekker gereden, moest wel blijven rijden, ging helaas niet vanzelf. In de 2e proef stopte Valentino er dus mee. Alles was eng en hij ging rennend achteruit (dan kan hij het wel mooi recht). Hij kon mij niet kwader krijgen! Ik moest dus afgroeten en heb hem zo de trailer in gebonjourd
, was het zo erg? Ach...als alles vanzelf gaat, gaat het ook snel vervelen lijkt me. Maar toch een puntje, was dus niet helmaal voor niks. mntj schreef:rona was in de 1e proef eerste met 185 punten
2e proef 2e met 159 punten. wat niet klopt. ergens -2 om dat zij verkeerd was binnen gekomen. haha ze was nog niet eens begonnen.helaas. jammer nog geen M1. nog 1 punt te gaan.
Tytje schreef:xan schreef:Mntj: hoe heeft rona gereden ???
Ik had de eerste proef wel lekker gereden, moest wel blijven rijden, ging helaas niet vanzelf. In de 2e proef stopte Valentino er dus mee. Alles was eng en hij ging rennend achteruit (dan kan hij het wel mooi recht). Hij kon mij niet kwader krijgen! Ik moest dus afgroeten en heb hem zo de trailer in gebonjourd