'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:00

Sabine! Wat een mooie jurk!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 09:00

Nadiennnnn... gaan we inn de vakantie weer samen @ manege?? Haha!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:01

Melanie_B schreef:
Nadiennnnn... gaan we inn de vakantie weer samen @ manege?? Haha!

Ja!! Leuk! Haha!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 09:06

Muziek! Walking in a winter wonderland...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:24

Muziek! Frosty the Snowman !!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:31

Hoiii Kirs! Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:00

Manon: Wat leuk zeg dat je met Sabien mee ging naar het gala van het bkan park Haha!
Echt vet! En had jij ook een jurk aan?

Kirsten: Ik had natuurlijk al gereageert op jou verhaal, maar ik hoop dat al de vlekken weer uit je jurk gaan!

Elja: Misschien een domme vraag maar wat is slowdansen? Gewoon soort van schuifelen ofzo?

Melanie: Wijfie wat klóte zeg dat het niet goed gaat met Angelique Ach gut En ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt!!!
Maar je hebt zo te horen wel weer super naar je zin gehad daar in Twente haha!
Ik ben wel benieuwd naar het filmpje Mel! En als het op filmloop staat geef je maar even een gil Haha!

Jane: Sorry dat ik nog niet had gereageert maar soms kijk ik ff op bokt om iets te melden en dan heb ik geen tijd op te reageren op de langere verhalen.
Zo ook die van Melanie Lachen Maar wat gaaf zeg dat je Dusseldorf zo leuk vond! Ik hoor altijd hele leuke verhalen erover Haha!
Haha dingen voor school zijn inderdaad altijd saai zoals zo'n politiek debat lekker boringgg.
Ben benieuwd naar je foto's uit het museum! Wat lekker zeg dat je gegeten hebben bij de italiaan met een heerlijke pizza.
En een roseetje ( al weet ik niet eens of het lekker is ) haha wat leukd at jullie in zo'n Isih Pub zijn gegaan, lekker aangeschoten mensen allemaal haha.

Samantha: Jammer dat je niet zo lekker gereden hebt op Bailey! Maar wie had je als eerste en tweede keus opgeschreven dan met kerstspringen?
Ohja dat is waar ook je was naar Holiday on Ice! Met wie was je uiteindelijk nou gegaan? Maar vijfde rij is best mooie plek inderdaad!
En alvast veel plezier bij Les miserables

Anna: Ik wil ook jou jurkje zien! Dus wil je er een foto van maken? Bloos

Emma: Wil jij ook een foto maken van je jurkie?

Sabien: Wat leuk dat je op je lievie Roxanne gereden hebt en dat het zo lekker ging!
En ook fijn dat Annika weet dat je Parade niet zo fijn vind hahaha.
En wat een leuke foto's met je mooie jurk! Je staat er mooi op en de jurk staat je erg mooi!

Iris; waah wat super goed van jullie! Je merkt wel dat jullie echt steeds meer een combinatie worden want de punten vliegen wel omhoog!
Gefeliciteerd met je winstpunt! En maak is een foto van je dekje? Haha! Echt leuk dat je dat hebt gekregen.
En ook nog eens gaaf dat hij van BR is. Maar daar hebben ze dus het geld voor nodig hahah Kusje

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:16

@ Mel: Wats er gebeurd dan met Angelique Bloos! ?!
Zoo te horen heb je een leuk weekend gehad met je familie! Is alles rondgekomen omtrent de verhuizing ?! Ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje Ja!
@ Jane: Wooow dat klinkt echt super gezellig zeg! Lekker met vrienden dingen bekijken en bijkomen in een cafeetje Tong uitsteken
@ Sabien: Wat een mooi jurk zeg! Hij staat je echt super mooi!! Lovers
@Iris! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd Haha!!!! Ik hoorde dat vincent van frans gewonnen had in de L Tong uitsteken Hij was 2 keer 1e Bloos! ! En in het eindklassement 5e geworden en geld gekregen en ook zo'n mooi dekje! Is zeker een mooi dekje! Wel jammer dat valentino zo stijf was, anders was die andere proef ook wel een winstpunt geweest!
@ Anna OOOOk jouuuuu jurkje wil ik dooollgraaag zien Haha!!! Fijn dat je zo lekker gereden heb trouwens!!
@ Sam, jammer zeg dat je minder gereden heb, maar bailey heeft echt ze dagen dat het minder gaat. Maar ik denk wel dat het goed gaat komen hoor als je op hem gaat met kerstspringen! Gewoon lekker aanpakken en hij is een turbo machine Tong uitsteken
@ Elja, ik ken die man niet met je gepraat heb, maar het lijkt me wel handig dat je tips heb gehad Tong uitsteken . Word je nog beter Haha!!
@ Nadien, beetje laat. maar gelukkig ging het springen goed maar heeft je peute gezien dat je indd goed bij dunnie past en jullie een goed team zijn Haha!! Ze vond het vast super spannend dat ze erop mocht Nagelbijten / Gniffelen
@ Manon, jammer dat je wat minder gereden hebt. je moet astor eerst echt vooruit rijden voordat je hem naar beneden rijd. Want naar beneden gaat die toch wel. veel overgangen rijden. Heel moeilijk maar hij word er wel beter van!!

Zoooo volgens mij heb ik nu wel op iedereen gereageerd! Had vanmorgen effe geen tijd om te reageren !

Update over me jurk: volgens mijjjj is het eruit gegaan, maar dat moeten we nog effe goed bekijken! We moesten het in de douche schoonmaken met de kraan. Ik hoop het maar!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:45

Is Laura al in the house geweest??

Lau, hoe heb je gereden?! Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:46

Iriis_ schreef:
Nu ff over vandaag Schijnheilig
had wedstrijd, en Valentino was zooooooooo stijf gister en eergister EN vandaag..

Maar hij voelde gewoon dat we wedstrijd hadden en in eens deed ie super z'n besT Lovers (ondanks dat hij nog behoorlijk last heeft van z'n spieren)

Dus toen ging het echt veel beter dan dat ik verwacht had!
En had ik 174 en 180 punten dus een winstpunt!! Haha!

Ben heel trots op hem, het gaat nu ook best wel goed. Maar de aanleuning moet gewoon constanter, en dat vind(en) hij/ wij lastig.. Dus iets om aan te werken! Haha!

En omdat het de laatste wedstridj van het jaar was hebben we allemaal (de mensen die altijd helpen met ringmeesteren enzo) een verrassing gekregen. En dat is een wit dekje (echt een mooie, van BR!) met het logo van de RSVA (dezelfde als op je verenigings sweater!)

Haha!

Goed gedaan meid! Lachen
Jullie gaan echt vooruit hè. Super hoor!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 11:30

Olaaa

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:31

Alooo Knipoog

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 11:35

En wat zijn de plannen voor vandaag? Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:39

Stage lopen en daarna gelijk werken tot uurtje of kwart voor 9 Kusje dus een lange dag voor mij!
Maar ik kies er zelf voor want ik wil gewoon weer meer geld hebben.
Want werk nu maar 3 uurtjes op zaterdag en de rest van de week stage.
Maar nu ga ik dus maandag gewoon weer betaald bij de vomar werken Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 11:42

Okee, veel plezier vandaag. Lachen

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:29

En jij wijfie?

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:33

Jeetjee hoeveel kun je missenin een paar daagies! Tong uitsteken Haha, ff in het kort:
- Ik krijg helemaal zin in m'n gala nadat ik al die leuke verhalen hoor! Kirsten en sabine, super leuke jurken!
Wel echt balen van je jurk kirsten..maar gelukkig gaat het er wel gewoon uit! Lachen
- Fijn dat je het weer leuk hebt gehad in Twente Melanie! Pling En idd, wat is er met angelique?
- Anna! jou jurk klinkt als mijn jurk haha! Tong uitsteken Waar heb je hem gekocht? Knipoog
- Holiday on ice ben ik ook geweest paar jaar geleden samantha! En heb der beetje zelfde mening over als jij Tong uitsteken!
Jammer dat je niet lekker had gereden vrijdag..volgende keer weer beter! Knipoog
- en tot zover ging me geheugen haha Tong uitsteken

Ojaaa Iris nogmaals gefeliciteerd met je puntje Haha!! Top!
Heb zin in zaterdag! Haha!

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:34

Gister zoo lekker geshopt! Me hele gala outfit compleet, en al wat kerstcadeautjes!
Daarna nog ff naar manege, sander bekeken, die ook een puntje behaald! Lachen
Nu lekker niks doen en vanavond werken Knipoog
Fijne dag iedereen!

xx

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:51

Sabinee__ schreef:
Afbeelding

wouw! ziet er gaaf uit Sabine! Haha!

Staat je goed Ja ook leuk je haar zo omhoog!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:55

Melanie_B schreef:
Jane, dusseldorp klinkt echt leuk zeg! Haha! Hahaha..

En Iris gefeliciteerd met je wp!!!!!!!!!!!!!! SUPER Haha!

Dankje!!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:57

Astor schreef:
Iris; waah wat super goed van jullie! Je merkt wel dat jullie echt steeds meer een combinatie worden want de punten vliegen wel omhoog!
Gefeliciteerd met je winstpunt! En maak is een foto van je dekje? Haha! Echt leuk dat je dat hebt gekregen.
En ook nog eens gaaf dat hij van BR is. Maar daar hebben ze dus het geld voor nodig hahah Kusje

Dankje! Jaa gaat steeds beter.

Tjaa, om heel eerlijk te zijn had ik ook liever nieuwe WC's gehad. Maar de WC's zijn Frans zijn pakkie aan en niet dat van de vereniging. En deze dekjes hebben we van de vereniging gehad. Volgens mij krijgen we trouwens altijd wat aan het eind van het jaar met KNHS Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:58

Broccoli schreef:

Lau heeft ook een winspunt! (duhhh! Tong uitsteken Maar zo dacht ze er zelf niet echt over, toch Lau? Tong uitsteken)

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:00

Maaikeee schreef:
Jeetjee hoeveel kun je missenin een paar daagies! Tong uitsteken Haha, ff in het kort:
- Ik krijg helemaal zin in m'n gala nadat ik al die leuke verhalen hoor! Kirsten en sabine, super leuke jurken!
Wel echt balen van je jurk kirsten..maar gelukkig gaat het er wel gewoon uit! Lachen
- Fijn dat je het weer leuk hebt gehad in Twente Melanie! Pling En idd, wat is er met angelique?
- Anna! jou jurk klinkt als mijn jurk haha! Tong uitsteken Waar heb je hem gekocht? Knipoog
- Holiday on ice ben ik ook geweest paar jaar geleden samantha! En heb der beetje zelfde mening over als jij Tong uitsteken!
Jammer dat je niet lekker had gereden vrijdag..volgende keer weer beter! Knipoog
- en tot zover ging me geheugen haha Tong uitsteken

Ojaaa Iris nogmaals gefeliciteerd met je puntje Haha!! Top!
Heb zin in zaterdag! Haha!

Jaa ik heb ook zo'n zin in zaterdagg!! Hyper!
Ik ben trouwens wel benieuwd naar je galjurk!!
Je moet sowieso voordat je naar gala gaat ff een fotootje maken hoe je eruit ziet hoor Haha!
Net als vorig jaar! Tong uitsteken Wanneer is jou gala eigenlijk? Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:02

Maaikeee schreef:
Gister zoo lekker geshopt! Me hele gala outfit compleet, en al wat kerstcadeautjes!
Daarna nog ff naar manege, sander bekeken, die ook een puntje behaald! Lachen
Nu lekker niks doen en vanavond werken Knipoog
Fijne dag iedereen!

xx

Oohh ik kom echt in tijd nood. Ik moet ook echt nog schoenen en oorbellen hebben voor bij m'n jurk.. Bloos!
Gaaf dat jij alles al hebt! Haha! We moeten snel ons afspraak je gaan doen Tong uitsteken haha
Misschien kunnen we woensdag wel iets doen? Of vrijdag? Ben jij vrijdag ook vrij? Tong uitsteken

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:02

Iriis_ schreef:
Broccoli schreef:

Lau heeft ook een winspunt! (duhhh! Tong uitsteken Maar zo dacht ze er zelf niet echt over, toch Lau? Tong uitsteken)

Yeah! Goed Lau!