Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Nadiennnnn... gaan we inn de vakantie weer samen @ manege??
Walking in a winter wonderland...
Frosty the Snowman !! 
En ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt!!!
Maar wat gaaf zeg dat je Dusseldorf zo leuk vond! Ik hoor altijd hele leuke verhalen erover 

Echt leuk dat je dat hebt gekregen.
?!
!

!!! Ik hoorde dat vincent van frans gewonnen had in de L
Hij was 2 keer 1e
! En in het eindklassement 5e geworden en geld gekregen en ook zo'n mooi dekje! Is zeker een mooi dekje! Wel jammer dat valentino zo stijf was, anders was die andere proef ook wel een winstpunt geweest!
!! Fijn dat je zo lekker gereden heb trouwens!!
. Word je nog beter
!
! Ze vond het vast super spannend dat ze erop mocht 
Iriis_ schreef:Nu ff over vandaag
had wedstrijd, en Valentino was zooooooooo stijf gister en eergister EN vandaag..
Maar hij voelde gewoon dat we wedstrijd hadden en in eens deed ie super z'n besT(ondanks dat hij nog behoorlijk last heeft van z'n spieren)
Dus toen ging het echt veel beter dan dat ik verwacht had!
En had ik 174 en 180 punten dus een winstpunt!!![]()
Ben heel trots op hem, het gaat nu ook best wel goed. Maar de aanleuning moet gewoon constanter, en dat vind(en) hij/ wij lastig.. Dus iets om aan te werken!![]()
En omdat het de laatste wedstridj van het jaar was hebben we allemaal (de mensen die altijd helpen met ringmeesteren enzo) een verrassing gekregen. En dat is een wit dekje (echt een mooie, van BR!) met het logo van de RSVA (dezelfde als op je verenigings sweater!)

dus een lange dag voor mij!
Haha, ff in het kort:
En idd, wat is er met angelique?
Waar heb je hem gekocht? 
!

! Top!

Sabinee__ schreef:
ook leuk je haar zo omhoog! Melanie_B schreef:Jane, dusseldorp klinkt echt leuk zeg!Hahaha..
En Iris gefeliciteerd met je wp!!!!!!!!!!!!!! SUPER
Astor schreef:Iris; waah wat super goed van jullie! Je merkt wel dat jullie echt steeds meer een combinatie worden want de punten vliegen wel omhoog!
Gefeliciteerd met je winstpunt! En maak is een foto van je dekje?Echt leuk dat je dat hebt gekregen.
En ook nog eens gaaf dat hij van BR is. Maar daar hebben ze dus het geld voor nodig hahah
Broccoli schreef:Is Laura al in the house geweest??
Lau, hoe heb je gereden?!
Maar zo dacht ze er zelf niet echt over, toch Lau?
) Maaikeee schreef:Jeetjee hoeveel kun je missenin een paar daagies!Haha, ff in het kort:
- Ik krijg helemaal zin in m'n gala nadat ik al die leuke verhalen hoor! Kirsten en sabine, super leuke jurken!
Wel echt balen van je jurk kirsten..maar gelukkig gaat het er wel gewoon uit!
- Fijn dat je het weer leuk hebt gehad in Twente Melanie!En idd, wat is er met angelique?
- Anna! jou jurk klinkt als mijn jurk haha!Waar heb je hem gekocht?
- Holiday on ice ben ik ook geweest paar jaar geleden samantha! En heb der beetje zelfde mening over als jij!
Jammer dat je niet lekker had gereden vrijdag..volgende keer weer beter!
- en tot zover ging me geheugen haha
Ojaaa Iris nogmaals gefeliciteerd met je puntje! Top!
Heb zin in zaterdag!
Wanneer is jou gala eigenlijk?
Maaikeee schreef:Gister zoo lekker geshopt! Me hele gala outfit compleet, en al wat kerstcadeautjes!
Daarna nog ff naar manege, sander bekeken, die ook een puntje behaald!
Nu lekker niks doen en vanavond werken
Fijne dag iedereen!
xx
We moeten snel ons afspraak je gaan doen
haha
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Is Laura al in the house geweest??
Lau, hoe heb je gereden?!
Lau heeft ook een winspunt! (duhhh!Maar zo dacht ze er zelf niet echt over, toch Lau?
)