http://img373.imageshack.us/img373/8490 ... ousjt0.jpg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Jane_ schreef:Ik ga een tijdje hier tegen aan zitten kijken :+:
http://img373.imageshack.us/img373/8490 ... ousjt0.jpg

!
. Je ziet helemaal niks van me blond
. Misschien moet het nog helemaal drogen of lichter worden in de zon, maar dit is fücking niet wat ik wou !

Mennn.. wat heb jij het geboft melis...!!!!!! 

Ben dit weekend bij me vader, vandaar.
Daarnaast heb ik nog een belangrijke toets voor de boeg.. Máááar ik ga uiteraard me best ervoor doen.. en zou dus ook zo snel mogelijk foto's en informatie willen ontvangen. Geen informatie? Geen collega of ik vul zelf wel eventueel wat in. 
Dit omdat het tempo van ons topic hoog ligt..en ik graaag wil dat ik het er nog gewoon in krijg! 

terorita schreef:ik ook?

DenK4ever schreef:Ehm ehm, dan worden het wel foto's op twee verschillende paardjes
Heb heule stoere springfoto met mijn vroegere verzorgpaardje
Melanieetjuh schreef:Aangezien ik de opening tóch een beetje anders probeer te maken dan deze en voorgaande..
Zou ik het zeer op prijs stellen om foto's te ontvangen van alle bokkers TE paard. Zowel dressuur als springfoto's. Maximaal 2 foto's insturen. Als het er later meer zouden kunenn worden laat ik het jullie weten meiden. Ik ga eerst proberen of ik uberhaupt die collage of kan maken.. Ik doe uiterst me best.. maar ik heb hier niet zo heel veel te zeggen over de computer.Ben dit weekend bij me vader, vandaar.
Daarnaast heb ik nog een belangrijke toets voor de boeg.. Máááar ik ga uiteraard me best ervoor doen.. en zou dus ook zo snel mogelijk foto's en informatie willen ontvangen. Geen informatie? Geen collega of ik vul zelf wel eventueel wat in.
Uiterlijk morgen avond rond een uur of 10 dingen inleveren.Dit omdat het tempo van ons topic hoog ligt..en ik graaag wil dat ik het er nog gewoon in krijg!
Voor Lisette zal ik zelf wel wat bedenken.
Hoop dat jullie me begrijpen..
. Ik ga me zo maar eens fatsoenlijk aankleden en dan richting de manege

Melanieetjuh schreef:
Ik ben zo verliefd op dit paardje..Mennn.. wat heb jij het geboft melis...!!!!!!
En zie.. het halsje, neusje komt al steeds meer naar beneden