Stal Langelaan praat DEEL 2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Uprica

Re: Stal Langelaan praat DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:23

nou denk dat ik eeder voor de mac ga waar we ongetwijfeld ook langs komen..... jammie... lekkah!

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 13:28

ja haha ja de mac is ook soms wel lekker maar ben 2 jaar geleden heel vaak geweest dus vind het niet echt meer lekker.
maar krijg er wel weer zin in nou je er over begin om erheen te gaan whahah. nou ik ga vanavond lekker koken wat weet iknog niet of misschien dat ik pizza ga halen.

nu ga ik eff stofzuigen en beetje schoonmaken want is wel eff nodig en morge komen ze weer terug van week weg waar ik nou in huis zit dus dan moet het weer beetje netjes zijn

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:14

Hier lasagne, van de mac, doe maar een big tasty zonder bacon :9

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:15

Ahh nice dat je weer op valko hebt gezeten wan.
Hopelijk went hij er snel aan

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:26

Ik werd om half 6 door de staleigenaresse gebeld waar Decibel staat: ze was gaan solliciteren voor zeepaard! Die muts is te water geraakt en zelfs kopje onder gegaan en heeft een beetje (modder)water in de longen. De brandweer heeft haar er uit moeten halen. Ze schijnt erg braaf te zijn geweest en het over zich heen laten komen. Pas toen ze alle touwen los hadden gemaakt is ze opgestaan.

Ze hadden haar al mee naar stal genomen en afgespoten. Toen ik aankwam was zelfs de veearts al geweest! Ze stond onder een dekentje op stal heel relaxt op haar hooi te knabbelen alsof er nooit wat was gebeurd!

Ze moet morgen en overmorgen nog gespoten worden met AB en goed in de gaten worden gehouden. Waarschijnlijk zal ze erna nog wel een andere kuur er achter aan krijgen, even afwachten dus, hopelijk krijgt ze geen longontsteking..

Pff was me echt rot geschrokken zeg, maar ben blij dat er zo snel actie is ondernomen en dat het (zoals t nu lijkt) alles wel mee valt.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 19:29

ik las zoiets op mijn topis day maar wist niet dat het over decy ging, jan van jellie was er bij

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:35

Ja, ze was daarnet ook nog op stal.

Pff ik was echt zo geschrokken! Als een idioot naar stal, overal file natuurlijk want in moest door de spits. Ze had idd wel last van rechts achter, maarja ze zal wel flink vast gezogen zijn en verdraaid in die modder.

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:35

nou day je heb geluk dat er daar dan goed verzorgd woord voor je paardje en hopen dat hij idd geen longontsteking krijg.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 19:42

ja en kou slaat ook op haar spieren he

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:46

Ja precies, ze stond wel met een wollen zweetdeken op stal. Jellie zou hem er af halen als ze weg ging :)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 19:48

Lieve Jel hihi
Ja gewoon even lekker warm houden, komt het vanzelf goed

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:25

Oei Dayna, wat zal jij geschrokken zijn! Hopelijk komt ze er goed van af, in elk geval heel fijn en netjes dat er zo snel gereageerd wordt waar ze staat!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 21:54

Weet je ook al of ze aan het hoofd. of onder de kont eruit gehaald is?

IK hoop dat het allemaal meevalt, anders wil ik er morgen nog wel ff heenrijden om te checken hoor. maar dan bel je ;)

Dayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 06:49

Van wat ik begreep is ze doodstil blijven liggen en hebben ze haar zijwaarts de kant op gesleept.

Ja ik baal echt dat ze precies weer gisteren heeft uitgekozen om te gaan snorkelen! Ik heb vandaag de hele dag tentamens, dus heb ook geen tijd om bij haar te gaan kijken. Zaterdag pas weer.. Leo zou me wel nog bellen over hoe het met haar ging. Nou mocht je tijd en zin hebben, mag je natuurlijk naar haar gaan kijken ;)

Pff moet zo weg richting Rotterdam. Mijn eerste twee tentamens op de EUR. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor! Hopen dat het goed gaat, heb echt slecht geslapen na al dat gedoe van gister!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:40

Succes ermee, Als ze verzorgd is ga ik niet door de file's rijden/
Maar als het niet goed met dr gaat, rij ik direct ;)

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 07:41

nou Daay! jeetje hoe bedoel je stressmomentje zeg... dat je nu ook tentamens heb zeg... pffff nou nogmaals succes!!!

Wendy31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 11:58

Halootjes :D

Ik is weer terug van vakantie, heb het erg naar mijn zin gehad maar ben ook weer erg blij dat ik thuis ben.
Een paar dagen met familie is dan toch ook echt wel weer genoeg hahahaha :(
Ga vanavond even bijlezen

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 12:15

nou welkom terug... hihihihi
zag dat je me had geaccepteerd op hyves..... leuk leuk :)
vanaaf weer lekker op de poownie... eens kijken hoe hij loopt?

ow en die shadow en kaproen zijn me een partij rot kniollen
echt verschrikkelijk.
moest ze dus buiten zetten vanmorgen.
ik in de mist in het donker om 7.30 op stal. \
eerst kaproen gedaan. nou die was gewoon braaf en rustig.
vervolgens ik shadow
ik keer shadow om om het lijntje dicht te doen peert kaproen hem uit het land
nou shadow ovder de zeik.... kaproen kwam toen langs dus ik het lijntje open, nee wat doet shadow die rent er dus uit
leuk hoor.... allebei richting stal en liepen naar het stukje waar Jul en lud stonden alleen dan naast de sloot.
ik ingesloten nou mooi niet laten pakken he... vooral die shadow joh
arjan zegt joh laat lekker staan..... zo gezegt zo gedaan en ik Val en hands buiten gezet.
GVD gewoon te laat door die knollen op me werk gekomen.
gelukkig was dat de laatste keer.....!!!! :( :(

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 18:16

balen joh!

60 en 80 cm :):)

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:06

Hai allemaal, eindelijk weekend! Beetje tegenslag gehad gister. We zouden vandaag eigenlijk met Irene en Arjan naar de jubileumshow van het Friese stamboek in Leeuwarden gaan. Helaas ging dat voor Dave en mij niet door want de trekhaak van onze auto deed het niet en die moest ineens de garage in. De caravan moest namelijk zaterdagochtend ook nog naar Enschede gebracht worden in verband met de verkoop voor de occaissonshow maar dat ging dus niet. Toen kregen we van de garage gelukkig een auto met trekhaak mee maar dat hield in dat we dus de caravan vrijdag ipv zaterdag moesten gaan brengen. Het was dus vanmiddag weer een lang ritje... :O

Maaike, ik kom zondagochtend ook kijken. Gezellig! ;)

Jee Daay, lekker tante heb jij ook hé! Wat zal je geschrokken zijn zeg! Wel fijn dat ze al zo goed voor haar hebben gezorgd. Ik hoop dat ze er niet teveel aan over zal houden.

Wendy, lekker dus om weer thuis te zijn hihi. Als je je familie eenmaal ontgroeid bent, is het gewoon weer wennen om bij elkaar te zijn hé! Je hebt het dus wel leuk gehad?

Wan, die Shadow is echt een donderstraal hé! Dave heeft die verzorgster wel eens geholpen want toen was hij ook al zo stout. Nou, dat ging ook niet goed haha. Heb je ze uiteindelijk nog wel te pakken gehad of ben je weggegaan?

Leuk filmpje An, lekker springen met die kanjer van je... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:13

Balen Lin, dat je die show moest missen! Heb je nog wel even naar Esmeetje gezwaaid toen je in Enschede was? Ze woont daar vlak bij....

Ik moest net een roteind omrijden toen ik van stal kwam. Mijn baas had het er wel over dat de Kruithuisweg dicht zou gaan vanavond, maar wist ik veel dat ook dat stukje waar ik over moet afgesloten was.....moest nu dus een stukje over de A4.....
Morgen maar over Schipluiden terug.....

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:51

Ohh balen lin!

dus jij moest een enorm eind om rijden fiek, vervelend is dat.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 21:03

Ojee, is de Kruithuisbrug dit weekend weer dicht? Vorige week stond ik ook een uur vast op die kl*tebrug omdat ik het was vergeten!! 8)7 Hopelijk vergeet ik het morgen niet weer haha...

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 21:06

zo jammer Lin.... dat is flink balen.

en nu volgend jaar zeker pas weer? maar dan geen jubileum???

Wendy31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 21:27

Serada schreef:
Wendy, lekker dus om weer thuis te zijn hihi. Als je je familie eenmaal ontgroeid bent, is het gewoon weer wennen om bij elkaar te zijn hé! Je hebt het dus wel leuk gehad?

Ik heb wel een goeie band met mijn familie hoor, zie ze regelmatig maar langer dan een midweek 24/7 is gewoon lang zat hahaha
Morgen maar even flink wandelen met Sanne, want de fhysio had wel wat geholpen begreep ik. Als er nog iemand moet wandelen
morgen dan ben ik ongeveer om half 11 op stal :D