Ik haat regen ook echt heeel erg!! Ben vandaag al twee keer natgeregend . En vanavond les (als het doorgaat) en dat is ook in de buitenbak...
Ik maak mijn gezicht gewoon altijd goed school met het drie stappenplan van Cliniq, het is best duur maar je doet er ook wel lang mee en het is echt super spul!! Ik had altijd een hele vette huid (voorhoofd, neus en kin ook een beetje oftewel de T-zone). En nu heb ik voor die plekken een gel-creme achtig iets en voor mijn wangen (die juist weer droog zijn) een lotion. En nu is mijn huid echt goed (meestal). Alleen heb ik nog couperose (oftewel rode wangen en helaas soms ook neus, lijk dan net dronken). Maar ja met een make-upje van Vichi is dat ook weer netjes verborgen .
Ik heb echt mazzel.. iedereen hier thuis heeft vette huid en zit onder de puisten en ik heb er soms is eentje en wat mini bultjes maar verder niks. Ik gebruik dus ook geen creme was gewoon mijn gezicht. En als het koud is heb ook ook een drankneus heeel vervelend
Ik gebruik altijd een foundation dus dan moet je wel goed je gezicht schoonmaken . Anders krijg je er een slechte huid van. Maar verder heb ik ook niet echt veel te klagen . Alleen die neus dan.... Mn wangen vind ik nog niet eens zo erg, dat vinden mensen nog vaak schattig . Maar met zo'n neus is het gelijk goh hoeveel borrels heb je wel niet op.... (al valt het nog wel mee hoor ). Als ik alcohol drink, als het koud is of als ik pittig gekruid eten eet heb ik er last van...
Hahahaha een beetje.... Ach stagelopen is ook wel makkelijk vol te houden hoor, ben je ook zo aan gewend . En als je het gewend bent is naar school gaan weer vreselijk .
Persoon 1: "Zag ik jou laatst niet bij de bushalte staan in een grijze regenjas?" Persoon 2: "Nee, volgens mij niet" Persoon 1: "O dan was het tóch een vuilniszak"