Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien toch maar weer naar mn zus toe rijden om daar de gehele dag te vertoeven
haha. Gister heerlijk buitenritje gemaakt met evalanche en Andrea with kick it! Ging super! Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik zal vanavond even een foto hier droppen
Priszz schreef:Als jullie een bonte kleine merrie met een klein hengsten veulen in de koeien stal zien staan, dat zijn Katie en Happy! Onze nieuwe aanwinstenhaha. Gister heerlijk buitenritje gemaakt met evalanche en Andrea with kick it! Ging super! Ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik zal vanavond even een foto hier droppen

Dinsdag & Donderdag nog examens
Eventueel Woensdag?
.
Me ma zij, ga is kijken hoe ze onder het zadel is. Opzadelen en poetsen ging wel redelijk, alleen hadden we Happy (veulen) even in de stal van Eef gezet, daarna naar de buitenbak gelopen, wilde ik opstappen, nee hoor mevrouw kwam meteen omhoog.. Resultaat dikke kaak, daarna nog in het paddock opgestapt maar toch besloten om er af te gaan, we geven merrie en veulen lekker een weekje rust, ze hebben nu al zoveel mee gemaakt in een paar dagen..
, maar ze groeit nog iets als je naar de leeftijd kijkt, steef was ook 1.39 ofz als 2 jarige en is nu 5 en is rond de 1.52
.
als eefje er maar opstaat
Heb je die toevallig nog? L. zei dat er toen ook een foto van ons samen is gemaakt
Het rijden komt vast ook wel goed