Echt heeeel leuk... Moet morgen naar de HRM-beurs met de collega die de grootste roddels over mij heeft verspreid... Echt zooooo geen zin in!!
Ben echt blij als mijn stage is afgelopen... Dan gaat ik weer lekker bij de Flora werken met de gezellige mensen... Vorig jaar was daar ook super!! Alleen die vreselijke werkschoenen met stale neuzen .
Lekkere collega's heb jij Esther Als we naar een pretpark gaan wil ik wel naar de Efteling hoor (dramt haar zin door). Voor 8 aug moet wel lukken toch? Wat voor dag is dat (ben namelijke te lui om van de bank af te komen)
Op een vrijdag is 8 aug. Dus dan moeten we allemaal op tijd terug zijn voor onze wekelijkse les/buitenrit. En ik kan voor de eerste 3 weken van augustus nog helemaal niets beloven, moet eerst mijn herkansingsrooster afwachten en de tentamen uitslagen
en ik heb idd geweldige collega's (ahum) iedereen roddelt over elkaar en twee kunnen zelfs met zn tweeën door één deur (en niet alleen volgens gezegde ze gaan elkaar echt uit de weg ). We moesten zelfs het etentje bij Simone omzetten naar uit eten omdat ze niet in een huiskamer met elkaar konden... In een restaurant was minder intiem...
Laatst bijgewerkt door evdpanne op 05-03-08 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Ow oke, dus ik moet al mijn tentamens halen, anders mag ik niet naar engeland? Dan kan ik pas laat boeken, want de laatste uitslagen krijg ik in juli nog.
Efteling vind ik ook erg leuk Ben er al zo'n 50 keer geweest maar hij blijft leuk
Nouja ik ga naar de friezels toe Had de 1e 5 uur vrij dus moet om 1 uur pas naar school tot kwart over 4 en dan van 5 tot 10 werken. Dus doe ik ze nu lekker de paardjes
Als het goed is zijn alle paarden verwijderd Was inderdaad laat gisteren, voelde me weer niet zo lekker, toen toch maar even de virusscan aangezet en dan kan ik jullie ook wel even een bezoekje brengen