Vandaag mijn eerste 40km gelopen. Ging vanaf 22km erg vermoeiend en vanaf 34 km ging mijn tempo er helemaal uit Nu best wat spierpijn maar ga morgen gewoon de 20 km starten weer .
Jeetje fanatiek hoor Andrea! Heb je het een beetje droog gehouden?
Mijn plannen van vandaag vielen helaas in duigen. Een vriendin zou foto's gaan maken van het rijden maar ze durfde het niet aan vanwege het weer (ze zou eerst een flink stuk hierheen moeten fietsen, dan nog samen naar stal fietsen en dat ook dus weer terug en ik had dan buiten moeten rijden). Achteraf had het wel gekund dus baal nu extra. Maar goed, dan doen we het nu een andere keer!
Ja was zo goed als droog 2x wat gespetterd Was blij dat de zon er niet bij was anders was het te warm
Owh wat hou ik van mijn dure New Balance schoenen !!!!!!!!!!! tot nu toe geen een blaar erin gelopen sinds ik ze heb . Zelfs niet toen ik ze inliep. En vandaag zelfs niet na 40 km. Echt zooooo gaaf. Nijmegen here i come
Jammer Linn
SsSimonee
Geplaatst: 27-06-14 18:25
Respect Andrea,
Jammer Linn, maar volgende keer beter! Kan niet wachten om weer op Twis te kunnen. Ookal beginnen we met 5 minuten stappen Laatst foto's gemaakt met Woezel, ook topic van gemaakt, maar deze ben ik zo verliefd op!
Mijn training voor de nijmeegse 4 daagse zit er op. Heb van 2 maart tot en met 28 juni 460,67 KM erop zitten. Hoop dat het genoeg is is bijna 3x Nijmegen lopen Nu 2 weken rust om me voor te bereiden op de 160 KM in 4 dagen
Morgen over 2 weken vetrekken we naar Nijmegen Gaat in een keer zo snel. Ben kapot van gister en vandaag maar dit is zwaarder lopen dan tijdens nijmegen zeggen ze. Daar heb je zoveel mensen langs de kant die je erdoorheen helpen. En je hebt veel meer tijd ik kan van 06:00 tot 17:00 over 40 km doen en op donderdag zelfs tot 18:00. En ik loop gemiddeld 5 km per uur
Ik moet volgende week weer knallen op examens, vorige keer een niet gehaald dus nou een her, en een nieuw vak erbij. Vind het wel spannend als ik deze niet haal kan ik in september niet aan mijn praktijklessen beginnen...
Ik vind het sowieso echt super knap van je Andrea! Ik doe het je niet na. Ik loop elke zaterdag met de post zo'n 12 km en dan ben ik in de avond ook echt dodelijk moe...nu dus ook.
Succes Simone!! Ik heb donderdag assessment en als ik dat haal dan heb ik me propedeuse!
simoneval
Geplaatst: 29-06-14 21:28
Linn ga duimen dat je het haalt. En Simone ik doe het je niet na.
Op mn werk zijn de eerste opleidingsgroepen alweer begonnen voor het komende eindejaarswerk haha. Wel fijn hoor even lekker uit de lijn en mn kennis delen met nieuwe medewerkers Zo tof als je dan ziet dat ze gelijk je tips gebruiken en dat hun gesprekken dan ook gelijk fijner lopen
AfricanLady
Geplaatst: 29-06-14 21:43
Hey allemaal Weten jullie of je tijdens je rijexamen muziek op mag hebben tijdens het rijden. Ik luister tijdens het rijden graag naar Nightwish. Daar ga ik echt super van rijden op een of andere manier