haha ja maar dit was eigenlijk een mindere... het ging veel erger te keer,, maar met de camera lukt het niet, en op een gegeven moment dacht ik, ik ben echt gek dat ik hier zit! haha dus toen gauw weer naar binnen gegaan!
Hier is het echt al vanaf half 8 noodweer, aan een stuk door heeft het geregent, gehageld en onwijs hard gedonderd. Nu is het nog steeds bezig.. Eigenlijk wil ik naar bed, maar ik vind het eng!
Saphira, zo zag het er bij ons precies hetzelfde uit, wat ook wel logisch is omdat je vet dichtbij wordt. Fleur echt ?!?!? Volgens mij is het niet alleen daar ingeslagen, wat een kabaal gister.
Oh Lisa, zie nu je mailtje pas, ja ze doen het Gister viel me internet weg tijdens het onweer en ik dacht maken heeft geen zin, 't ligt er zo toch weer uit dus ik ga slapen.
Morning, Gister viel bij ons de tv de heletijd uit best balen want ik was net een film aan het kijken:p Ben nu ckv aan het herkanzenXD we moeten ice age kijken omg die heb ik al zo vaak gezienXD en daarna een verslag schriijven...
Faya heeft opeens een vet dik oog Kwam in de stal, stond ze achterstevoren, wat ze al nooit staat en draaide ze ook niet om, kijk is is dr oog echt knalrood en megadik
ik heb gister echt nergens last van gehad beetje onweer en regen rond kwart voor 9, was na een uurtje wel weer over en geloof dat om half 2 nog iets is geweest, maar toen lag ik lekker te slapen! op buienradar zag ik dat bijna alles precies om utrecht heen is gegaan!
Faya heeft opeens een vet dik oog Kwam in de stal, stond ze achterstevoren, wat ze al nooit staat en draaide ze ook niet om, kijk is is dr oog echt knalrood en megadik
aii! misschien helpt het als je hem even wast met afgekoeld gekookt water!
Maar je kan spammen Haha ik mis ook nog stukje van Laura, de rest is compleet, alle foto's gerized (veel waren te groot) en alles bij elkaar in een pb naar mezelf gedumpt, quotes zijn zo goed als klaar........ Nu is het dus wachten op de stukjes.