Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:Nou Robin heeft hem toen alle hoeken van de bakken laten zien, maar dat beest
was echt doorgeslagen. Blokeerde volledig.
Uhm geen idee meer. te lang geleden al, miss weet iemand anders het.
Dan heb je dus alleen het in-elkaar-ram-gedeelte geprobeerd..
Je hebt ook nog NH, parelli, op de wei gooien en later nog eens proberen etc etc etc ..
Een paard word zo gemaakt - is gewoon iets niet goed gegaan in inrijden/opvoeding.
Denk dat het bij accoord allemaal te snel is gegaan. Hij was 3/4 toen hij in de lessen mee liep!
correct me if i'm wrong
Niet eens rijden, maar als je het niet red om haar elke dag eruit te laten wil ik haar best twee of drie keer per week even losgooien of een stukje gaan wandelen, ik heb tijd genoeg en ik woon toch super dichtbij
Emmaa_ schreef:Nadien als je hulp nodig hebt met Zamoor moet je maar een gil gevenNiet eens rijden, maar als je het niet red om haar elke dag eruit te laten wil ik haar best twee of drie keer per week even losgooien of een stukje gaan wandelen, ik heb tijd genoeg en ik woon toch super dichtbij
Broccoli schreef:Emmaa_ schreef:Nadien als je hulp nodig hebt met Zamoor moet je maar een gil gevenNiet eens rijden, maar als je het niet red om haar elke dag eruit te laten wil ik haar best twee of drie keer per week even losgooien of een stukje gaan wandelen, ik heb tijd genoeg en ik woon toch super dichtbij
Wat lief!!! Thanks!!! Eruit halen is altijd goed!
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:frans zet jouw altijd op zulke beestjes
jaa opzich vind ik dat niet erg. Die bokken van Victor waren in het begin
verre van gezellig, maar liever dat en eraf vallen dan steigeren. Steigeren
is echt no deal, dan is het einde rijden. Jozele kon dat soms wel heel
schattig doen, zo'n hupsie omhoog. Kijk dat mag die doen, hoger niet
Pebbs schreef:Wat ik me kan herinneren heeft Nadine haar helemaal laten checken, tandarts is erbij geweest ook een osteopaat, dat was allemaal goed, toen heeft een nieuw zadel aan laten meten en toen ging het beter.
Dat was het geloof ikcorrect me if i'm wrong
de hele mikmak! skyline schreef:Kirsten_S schreef:jaa opzich vind ik dat niet erg. Die bokken van Victor waren in het begin
verre van gezellig, maar liever dat en eraf vallen dan steigeren. Steigeren
is echt no deal, dan is het einde rijden. Jozele kon dat soms wel heel
schattig doen, zo'n hupsie omhoog. Kijk dat mag die doen, hoger niet
ik heb dan weer wel liever dat mn paard stijgert dan dat ik de controle door iets anders kwijt ben
Broccoli schreef:Pebbs schreef:Wat ik me kan herinneren heeft Nadine haar helemaal laten checken, tandarts is erbij geweest ook een osteopaat, dat was allemaal goed, toen heeft een nieuw zadel aan laten meten en toen ging het beter.
Dat was het geloof ikcorrect me if i'm wrong
Klopt ja. Dierenarts/tandarts/osteo/fysio/zadelmaker..
Broccoli schreef:Denk je dat je controle hebt als je met paard en al achterover pleurt?
[
skyline schreef:ik heb dan weer wel liever dat mn paard stijgert dan dat ik de controle door iets anders kwijt ben