Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nicam

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:47

Niemand staat idd voor schut. Ik heb altijd diep respect voor de mensen die meedoen. Ik durf niet hahahaha of ik vind het niet leuk. Misschien vind ik het wel niet leuk, omdat ik niet durf. Wat was er eerder....kip of ei. Ik vind het altijd wel genieten van de sfeer.

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:08

Ik kan me ook best voorstellen als je niet mee doet. Je kan dan wel iedereen zien. (en hebt de stress niet... :D) Ik vind het zelf alleen te leuk om niet mee te doen... Maar als je dan meedoet, sta je zeker niet voor schut.

Goh volgens mij heb ik vandaag niet zo'n zin om te werken. Plaats wel erg veel hier :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:24

Tja ik wil alles perfect hebben maar dat gaat natuurlijk nooit lukken :') . Maar het meedoen en de voorbereiding is zeker erg leuk. Want als ik niet mee doe, denk ik achteraf, had ik het maar wel gedaan!
Cynthia, gekke schoenen? ga je op naaldhakken dan :D?
Nicam, hahah, misschien loopt Amaye zo braaf dat je het wel leuk vindt!

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 15:47

Hi hi. Ik wil het ook perfect hebben hoor. Daarom is het oefenen altijd ook zo stressvol. Het moet allemaal precies uitkomen met de muziek etc. Dat lukt meestal toch niet, want de ene keer loopt Fa sneller dan de andere, dus maak ik af en toe een verdwaalde volte tussendoor. Niemand die dat merkt. :D Ik ga wel op pumps ja......

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:04

Hahah wat grappig. Tja wij rijden met zijn twee, dus dan heb je een botsing. Toch niet echt pumps he? whahaha

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:11

Hahahaha, moet wel een beetje om jullie lachen hoor.
Ik ben nog niet zenuwachtig voor de kür, maar dat komt nog wel hoor :P
Es heeft het vorige week gefilmd en ik ga de muziek uitzoeken en dan gaan we het eronder zetten.
En dan nog een paar keer oefenen natuurlijk.

Marion, Esther heeft heerlijk gesprongen met Xantha.
We denken dat het kwartje is gevallen. Xantha vond het echt leuk :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:30

Ik ben helemaal niet zenuwachtig voor de kür. :D

Ik heb Tence weer bitloos gereden,het gaat echt lekker.Tot nu toe vind ik het fijner dan met bit. ;)

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:18

Wat een week |( !!! Eerst gaat dat meisje dood in ziekenhuis, ik voel me zelf ook niet topfit, toen was mijn kat vermist en is door buurman gezien. Ze lag aan de kant vd weg en geen instantie heeft haar gevonden maar blijkbaar een andere gek. Ze ligt vrijwel zeker in een container of bossen want ik heb alllles gezocht en na gebeld. Toen stond eergister mijn baas op de stoep met een bos bloemen en kwam ff melden dan mijn conttract niet verlengd word na 3 jaar keihard werken!! Al mijn ziel en zaligheid weg!

En toen....bleek pry stok kreupel te zijn!!! Gister stond ze op 3 benen en de pijn was duidelijk in haar ogen te zien. Toen ik kwam was lieve Doc al met haar bezig. hij heeft in ieder geval een hele nare hoefzweer ondekt. Hij heeft zitten purren en snijden en met hulp van Angelique, Eef en mijn vriend hebben we een hoefzak er rond gedaan met soda, vervolgens jodium erin en nu afwachten. Eef is vanochtend geweest voor herhaling en om 18.00 kijken we met Doc samen of het niet meer is dan een hoefzweer. Ze had ook verhoging, ach zo zielig!

Ik vind het nu tijd voor leuke dingen!!!

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:02

Jeetje zeg ben er stil van. Je gaat toch niet zomaar een kat dumpen ergens bel de dierenambulance op. En je baan en Prymera. Inderdaad op naar de leuke dingen.

Tav je doet niet mee toch? Of toch wel? :j

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 14:43

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 17:10

Wat een nare berichten allemaal Nienke. Sterkte met het gemis van jullie kat. Raar dat iemand de kat gewoon dumpt en niet even de dierenambulance belt.
Pry helemaal kreupel. Ik hoop dat het alleen een hoefzweer is en dat deze snel eruit is.
En dan je baan ook nog kwijt.
Hoe is het met jezelf (je arm bedoel ik)? Gaat alweer een stukje beter?
Stompwijk ...de plaats voor criminaliteit. Moet niet gekker worden.

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:53

Tjee Nienke, dat is allemaal waardeloos zeg.
Wat rot voor je kat en wat vreselijk van je baan!!
En Pry een hoefzweer, gelukkig is dat meestal snel weer weg.
Sterkte joh!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-11 18:57

Nou, in het pitoreske Voorburg is laatst (voor mn deur :oo ) een auto opgeblazen en gisteren de oliebollentent afgebrand.. -O-

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:04

Een baan kwijt raken is niet leuk!Pech achtervolgt je wel Nienke!
Een baan vinden is ook een ramp tegenwoordig.

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:13

Ja...zucht...maarrrr ik ben nu al weer een stuk positiever. Ik ga heel wijs eerst netjes wachten tot mijn arm beter is en daarna vollebak solliciteren. Komt uiteindelijk allemaal vast wel goed. Pry had vandaag weer flink moeten afzien bij Doc. Uieindelijk heeft ie wel wat troep uit haar hoef gekregen. Morgen weer lekker een sodabadje en verwennen. Als troost maar een nieuwe deken gekocht hihihi.

En Marion, ook jij nog bedankt voor de hulp vanavond. Ik vind het zo geweldig bij ons op stal...al die hulp en betrokkenheid, echt fantastisch! Als ik weer wat beter ben en als er iemand omhoog zit, vraag me gerust! Ik vind een helpende hand ook geen probleem en uiteindelijk is het in het belang van onze beestjes.

Zow en nu ga ik lekker een kop thee drinken en niks doen. Doeiiii

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 22:51

jeetje zeg, wat een hoop rotte dingen tegelijkertijd. Pry kreupel, arme kat, baan kwijt en dan ook nog de ellende van je arm. Heel veel sterkte hoor!

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 08:59

Op naar de goeie dingen Nienke :(:)

zo voorburg wordt echt een getto Angelique ~~}>

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 12:22

Wat een pech Nienke, sterkte, vanaf nu gaat het alleen maar beter.
Tav hahah,niet eens zenuwachtig? hoe doe jij dat toch! :P
Deze week weer hard geoefend, we hebben de kur zo goed als af. Nu verfijnen en nog meer oefenen. Heb al spierpijn van al dat harde werken :D.
Stompwijk & Voorburg gaan zienderogen achteruit.. zo slecht is het nog niet in de grote stad!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:44

Ik heb vandaag de kür geoefend en jeetje wat is de binnenbak zwaar zeg!
Xantha had soms gewoon moeite in draf te blijven.
Ik denk dat ik alles maar in stap ga doen :+

Nicam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:44

Hier ook spannende dingen. Eergister stonden twee politieagentjes met een stormram bij de buren. Ze hebben alleen niet geramd :+ Wat daar dan aan de hand was? Geen idee :)
Nu...naar het lekkere weekend. Heerlijk ontspannen en ik hoop op een beetje redelijk weer *D

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 17:46

Hee Nicolet, moest net zo lachen toen ik op stal kwam.
Jij ging net weg en ik parkeerde mijn auto naast die van Herman, je had zijn gezicht moeten zien.
Hij zag mijn auto en dacht dat jij terugkwam, hahaha

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:38

Ik moet werken het weekend dus mij maakt het weer niet uit. :D Als het na 16.00u maar droog is.

De ruinen in de groep van Tence hebben lol gehad denk ik.
Tence zijn halster is gesloopt en Oberon zijn deken was zeer luchtig geworden.Er ontbrak een stuk. :\

Ik heb alweer lekker gereden met de sidepull. :j

cykie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:19

Jeetje Nienke wat een pech allemaal! En je hebt van die zieke mensen op de wereld helaas. Het komt dan ook altijd allemaal achter elkaar. Hoop dat het snel weer beter gaat met Pry en dat je weer snel een leuke baan vindt. Balen zeg na 3 jaar, maar sommige bedrijven geven nou eenmaal niet graag een vast contract in deze tijd helaas.

@Nicam. Ik zou erg nieuwsgierig zijn naar wat er aan de hand is. Heb ook weleens 's nachts horen bonken bij ons op de galerij. Ik heb trouwens nog aan mn vader gevraagd of de kuur van Cor ook op de band staat, maar hij dacht dat ie toendertijd aparte video's gemaakt heeft voor de mensen die hij gefilmd had en volgens mij had hij Cor ook gefilmd. Maar op de videoband die nu op dvd staat, stonden geen kuren van anderen.

Fa was inderdaad erg moe na het oefenen voor de kuur in de binnenbak en stopte vaak met lopen. Hij is inderdaad best zwaar.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 11:50

Tav, is het weer zo ver? Ben benieuwd hoe lang noah zijn deken nog heel houdt.
Xantha, ja klopt noah had er ook moeite mee. Goed idee ik doe ook alles in stap!
Ga zo weer oefenen, hopelijk is het rustig binnen :D

konientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 15:18

Ben echt benieuwd wat jullie allemaal verzonnen hebben met de kur. Ik kom uiteraard wel ff kijken ;)

Prymera liep vanochtend al weer een stukje beter :D , vanavond weer terug voor een wandeling en sodabadje.