Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:Verder heb ik ook lekker gegeten![]()
Ben lekker naar de griek geweest met mijn schoonzus.
xan schreef:Kreeg net een mail dat de wedstrijd a.s. zondag bij Kalverhoek niet doorgaat.
De tweede bak is nog steeds niet goed, en we moesten dus met z'n allen inrijden (20 min) dan de bak weer uit en dan ieder op zijn tijd de wedstrijd rijden.
Maar door het slechte weer is ook de buitenbak een modderpoel, dus dat gaat niet lukken.
Ze hebben het dus nu maar afgeblazen.
Eigenlijk ben ik er niet zo rouwig om.
LIQUITA schreef:Goeiemorgen!!! De dag begint hier vroeg, hahahaha. En ik wil NAAR HUIS!!!! Ga zo aan de gynaecoloog vragen wanneer ik mag. Ben er zo klaar mee. Zie alleen wel een beetje op tegen mijn eigen bed. Die is toch lager, en heeft geen papagaai. Die gebruik ik toch wel bij het draaien.
Ah...ontbijt op bed. Laters!!!!
Nicole1995 schreef:Ja hoor, lekker geslapen. Niet 1 x wakker geweest om te plassen.Hoi Liquita,goed geslapen?
LIQUITA schreef:M'n buik voelt al wat minder warm en dik. Voel toch dat het elke dag een beetje beter gaat. Moet ook natuurlijk. Zit te twijfelen of ik zo ga douchen. Voor mijn gevoel is het even beter om de wond droog te houden. Gisteren kwam er toch veel vocht met bloed uit na het douchen. Gynaecoloog heeft me verzekerd dat het normaal is en geen kwaad kan. Maar m'n gevoel zegt nu even anders. Denk dat ik maar lekker met een washand aan de slag ga. Nou ja lekker is anders, hahaha. Gaat me nu wel weer lukken.
,je voelt je ook wel weer lekkerder als je ff lekker gewassen bent. Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Goeiemorgen!!! De dag begint hier vroeg, hahahaha. En ik wil NAAR HUIS!!!! Ga zo aan de gynaecoloog vragen wanneer ik mag. Ben er zo klaar mee. Zie alleen wel een beetje op tegen mijn eigen bed. Die is toch lager, en heeft geen papagaai. Die gebruik ik toch wel bij het draaien.
Ah...ontbijt op bed. Laters!!!!
Ja,ik weet het.Ik sliep voor geen meter in het ziekenhuis heb toen alle 10 de nachten wakker gelegen.Kun je bij de thuiszorg geen klossen huren voor onder je bed,dan kun je er nog ff makkelijker uit komen.
LIQUITA schreef:Ik heb toch lekker gedoucht. Mijn gedachte was een beetje ouderwets, hahaha ik wordt nu echt oud. Het is juist goed als de wond lekker schoon gespoeld wordt met water.
Ik heb na de operatie nog niet lekker kunnen poepen, dus heb ik net een klysma gehad, met goed resultaat zeg maar.
Hahaha...lekker praatje he, maar ik heb ff niks anders te doen. Zit op Erik te wachten en dan lekker naar huis. Lekker de buitenlucht opsnuiven. Het weer ziet er heerlijk uit.

. Nou ja, m'n eigen bedje is in ieder geval weer heerlijk. En ik kom er goed in en uit, alleen met draaien mis ik de papegaai wel een beetje. Maar ook dat zal met een paar dagen ook wel weer beter gaan.
)! Vanmiddag mocht ik met Sytje het proefje oefenen en waar ik al bang voor was: bij de middendraf schiet ze er vandoor en ben je onderhand 10 minuten bezig om haar weer rustig te krijgen. Je krijgt haar wel redelijk terug, maar dan gaat ze daarna met de kop in de lucht opgefokt lopen zijn. Maar na 3x begon ze het door te krijgen en de vierde keer liep ze super braaf! Zelfs Oege stak zijn duimen op en liet een grijns van oor tot oor zien! Ik was natuurlijk mega-trots op Sytje! Ben erg benieuwd welke pet ze zondag op heeft, want ze is werkelijk niet te peilen!