What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:32

Kreeg net een mail dat de wedstrijd a.s. zondag bij Kalverhoek niet doorgaat.
De tweede bak is nog steeds niet goed, en we moesten dus met z'n allen inrijden (20 min) dan de bak weer uit en dan ieder op zijn tijd de wedstrijd rijden.
Maar door het slechte weer is ook de buitenbak een modderpoel, dus dat gaat niet lukken.
Ze hebben het dus nu maar afgeblazen.
Eigenlijk ben ik er niet zo rouwig om.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:33

Verder heb ik ook lekker gegeten :D
Ben lekker naar de griek geweest met mijn schoonzus. :9

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 22:04

xan schreef:
Verder heb ik ook lekker gegeten :D
Ben lekker naar de griek geweest met mijn schoonzus. :9

wij hadden lekker en makkelijk Pizza avond.....
heb spierpijn overmijn hele lijf...... duik ook zo weer mijn bed in (heb al een uurtje liggen slapen)
maar eerst een flesje van Flipje van de Betuwe naar binnen werken.
Nog een dag werken en dan vakantie...... even lekker geen wekker meer

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 22:14

xan schreef:
Kreeg net een mail dat de wedstrijd a.s. zondag bij Kalverhoek niet doorgaat.
De tweede bak is nog steeds niet goed, en we moesten dus met z'n allen inrijden (20 min) dan de bak weer uit en dan ieder op zijn tijd de wedstrijd rijden.
Maar door het slechte weer is ook de buitenbak een modderpoel, dus dat gaat niet lukken.
Ze hebben het dus nu maar afgeblazen.
Eigenlijk ben ik er niet zo rouwig om.

Eindelijk weer een familie zondag

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 06:12

Hoi Liquita,goed geslapen?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 06:15

Goeiemorgen!!! De dag begint hier vroeg, hahahaha. En ik wil NAAR HUIS!!!! Ga zo aan de gynaecoloog vragen wanneer ik mag. Ben er zo klaar mee. Zie alleen wel een beetje op tegen mijn eigen bed. Die is toch lager, en heeft geen papagaai. Die gebruik ik toch wel bij het draaien.

Ah...ontbijt op bed. Laters!!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 06:16

LIQUITA schreef:
Goeiemorgen!!! De dag begint hier vroeg, hahahaha. En ik wil NAAR HUIS!!!! Ga zo aan de gynaecoloog vragen wanneer ik mag. Ben er zo klaar mee. Zie alleen wel een beetje op tegen mijn eigen bed. Die is toch lager, en heeft geen papagaai. Die gebruik ik toch wel bij het draaien.

Ja,ik weet het.Ik sliep voor geen meter in het ziekenhuis heb toen alle 10 de nachten wakker gelegen.Kun je bij de thuiszorg geen klossen huren voor onder je bed,dan kun je er nog ff makkelijker uit komen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 06:49

Nicole1995 schreef:
Ja hoor, lekker geslapen. Niet 1 x wakker geweest om te plassen.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 06:52

LIQUITA schreef:
Nicole1995 schreef:
Ja hoor, lekker geslapen. Niet 1 x wakker geweest om te plassen.

Goed joh,aan dat soort nachten heb je wat :z

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 06:57

Ja dat zei Erik ook al. Ik bekijk het even, ons bed is namelijk al niet zo heel laag en misschien kan die nog wat hoger. Er zitten van die verstelbare pootjes onder.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 07:03

M'n buik voelt al wat minder warm en dik. Voel toch dat het elke dag een beetje beter gaat. Moet ook natuurlijk. Zit te twijfelen of ik zo ga douchen. Voor mijn gevoel is het even beter om de wond droog te houden. Gisteren kwam er toch veel vocht met bloed uit na het douchen. Gynaecoloog heeft me verzekerd dat het normaal is en geen kwaad kan. Maar m'n gevoel zegt nu even anders. Denk dat ik maar lekker met een washand aan de slag ga. Nou ja lekker is anders, hahaha. Gaat me nu wel weer lukken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 07:07

LIQUITA schreef:
M'n buik voelt al wat minder warm en dik. Voel toch dat het elke dag een beetje beter gaat. Moet ook natuurlijk. Zit te twijfelen of ik zo ga douchen. Voor mijn gevoel is het even beter om de wond droog te houden. Gisteren kwam er toch veel vocht met bloed uit na het douchen. Gynaecoloog heeft me verzekerd dat het normaal is en geen kwaad kan. Maar m'n gevoel zegt nu even anders. Denk dat ik maar lekker met een washand aan de slag ga. Nou ja lekker is anders, hahaha. Gaat me nu wel weer lukken.

lekker rustig aan,je hebt toch de hele dag ;) ,je voelt je ook wel weer lekkerder als je ff lekker gewassen bent.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 08:25

Yeah, ik mag naar huis. Heb wel moeten beloven om rustig aan te doen. Gaat lukken, ik wil toch goed herstellen. Zondag terug voor het verwijderen van de hechtingen. En over 2 weken een poli afspraak met de gynaecoloog. Ik krijg een injectie die mijn ene eierstok 3 maanden plat legt. Ik ga dus ff 3 maanden in de overgang. Fijn!!! Afwachten wat dat weer gaat brengen. Maarja, voor nu ben ik iig blij!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 09:43

Ik heb toch lekker gedoucht. Mijn gedachte was een beetje ouderwets, hahaha ik wordt nu echt oud. Het is juist goed als de wond lekker schoon gespoeld wordt met water.

Ik heb na de operatie nog niet lekker kunnen poepen, dus heb ik net een klysma gehad, met goed resultaat zeg maar.

Hahaha...lekker praatje he, maar ik heb ff niks anders te doen. Zit op Erik te wachten en dan lekker naar huis. Lekker de buitenlucht opsnuiven. Het weer ziet er heerlijk uit.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:03

Gefeliciteerd zeg maar hahaha,dat je naar huis mag.Goed bericht.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:04

ATE schreef:
hoe moeilijk ik het ook vind maar ik kan niet alleen nadine de klos laten worden dus heb ate en gipsy te koop gezet

Jee, dat is inderdaad wel heel heftig! :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:09

Nicole1995 schreef:
LIQUITA schreef:

Ja,ik weet het.Ik sliep voor geen meter in het ziekenhuis heb toen alle 10 de nachten wakker gelegen.Kun je bij de thuiszorg geen klossen huren voor onder je bed,dan kun je er nog ff makkelijker uit komen.

Of van die bierkratjes onder je bed, dat hadden wij gedaan bij de geboorte van Wesley: op alle vier de hoeken een bavariakratje (had Dennis speciaal bij de supermarkt gehaald). :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 10:11

LIQUITA schreef:
Ik heb toch lekker gedoucht. Mijn gedachte was een beetje ouderwets, hahaha ik wordt nu echt oud. Het is juist goed als de wond lekker schoon gespoeld wordt met water.

Ik heb na de operatie nog niet lekker kunnen poepen, dus heb ik net een klysma gehad, met goed resultaat zeg maar.

Hahaha...lekker praatje he, maar ik heb ff niks anders te doen. Zit op Erik te wachten en dan lekker naar huis. Lekker de buitenlucht opsnuiven. Het weer ziet er heerlijk uit.

Goed vooruitzicht, dat je naar huis mag!!!! En niet Ja zeggen en Nee doen, he wat betreft het rustig aan doen. Het klinkt dan wel als een cliché, maar het is echt de bedoeling dat je dat dan ook gaat doen! -:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 11:24

Strakjes gaan we met Sytje het proefje oefenen, ben benieuwd! Hopelijk zet Oege ook nog een paar kegeltjes neer, zodat we dat ook weer eens gedaan hebben. Toen ik nog privéles van Oege kreeg, had hij wel eens kegeltjes neergezet en dat vonden zowel Sytje als ik erg leuk!!!! Maar een heel parcours hebben we nog niet gedaan, dus dat wordt reuzespannend! En ook nog: het parcours moet zondag op tijd gereden worden..... }:0

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:06

lekker naar huis en braaf rustig aam doen liquita.
thuis is toch het lekkerst.
sterkte.
wij gaan zo ff lekker weekendje weg. dus zie jullie maandag weer.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:32

Even snel bijgelezen, maar ik moet alweer naar het werk :+

Sterkte, Shena met je Parcour :+
Sterkte LIQUITA, wel lekker dat je weer naar huis mag :)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 14:19

Hallo, hier ben ik weer....thuis vanaf m'n eigen laptoppie.

Wel raar hoor, ik voel me helemaal niet zo lekker. Er kwam toen ik thuis kwam ineens een dikke tranendal. Voel me nu ineens zo afhankelijk van een ander. In het ziekenhuis was dat toch even anders. Maar Erik heeft me verzekerd dat het helemaal niet erg vind dat ik hem nodig heb voor heel vanzelfsprekende dingetjes. Dat weet ik ook wel, maar toch....

Het ritje naar huis in de auto was toch ook erg spannend, maar het ging gelukkig goed. Ben maar meteen m'n bedje ingekropen, want ik had toch wel een beetje last van een paar zwabber benen. Ik ben als een blok in slaap gevallen. Even dacht ik er spijt van te hebben dat ik naar huis ben gegaan, maar dat is nu alweer over. Denk dat ik dit gevoel morgen of over een paar dagen ook wel zou hebben. In het ziekenhuis hou je je toch groot ;) . Nou ja, m'n eigen bedje is in ieder geval weer heerlijk. En ik kom er goed in en uit, alleen met draaien mis ik de papegaai wel een beetje. Maar ook dat zal met een paar dagen ook wel weer beter gaan.

Ik ga weer even in een andere houding :=

Latersss!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 15:27

Veel sterkte in de komende tijd ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:23

@ Liquita: Ik kan me je tranen heel goed voorstellen :(:) ! Het is allemaal ook niet niks en er spookt van alles door je hoofd %) ! Maar bedenk dat Erik hetzelfde doet als wat jij voor hem zou doen: er voor je zijn! +:)+ Naar mijn idee is dat toch echte liefde! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 18:29

Vanmorgen had ik m'n vader aan de lijn, om nog even wat kort te sluiten voor zondag. Hij gaat me namelijk voorlezen en heeft het hele proefje al in z'n hoofd zitten (mocht hij door het gewiebel van de kar de letters niet meer kunnen lezen :+ )! Vanmiddag mocht ik met Sytje het proefje oefenen en waar ik al bang voor was: bij de middendraf schiet ze er vandoor en ben je onderhand 10 minuten bezig om haar weer rustig te krijgen. Je krijgt haar wel redelijk terug, maar dan gaat ze daarna met de kop in de lucht opgefokt lopen zijn. Maar na 3x begon ze het door te krijgen en de vierde keer liep ze super braaf! Zelfs Oege stak zijn duimen op en liet een grijns van oor tot oor zien! Ik was natuurlijk mega-trots op Sytje! Ben erg benieuwd welke pet ze zondag op heeft, want ze is werkelijk niet te peilen! :Y)