ja redelijk goed eigenlijk... prognose klinkt goed, nu nog in praktijk brengen. Val heeft toch een irritatie in zijn pees bij de aanhechteng van de pees met het bot op zijn pijpbeen. dit wordt nu met shockwave behandeld en hij mag dan 4 weken met gecontrleerde beweging herstellen, na die weken nog een keer terug voor nog een behandeling en dan weer herstellen en opbouwen. alleen het feit is dat hij niet in het land mag... of op boxrust of in paddock/ stukje land van 5 bij 5 zodat hij niet kan gaan rennen of wat dan ook. nou vertel dat maar eens aan valko..... dus moet even met arjan overleggen hoe of wat er mogelijk is? morgen krijgt hij zijn behandeling en mag pas vanaf woensdag opgehaald worden.
Thanks Peet! laten we hopen dat meneer zich een beetje gedraagt inderdaad, zal wel handig zijn. heb net een beetje info opgezocht over de therapie, maar schijnt dat het herstel aanzienlijk korter wordt, dus op goed geluk zeg maar
fijn dat je weet wat het id wan... hopen dat ie je menign deelt dat ie zich maar even koest moet houden k ga voor jullie duimen..
Esther28
Geplaatst: 09-05-11 21:28
Nou dat valt gelukkig mee Wan, hopelijk een spoedig herstel..... Nou ik ga in juni een weekendje boscrossen in Epe met Es en Christel en misschien Maiken... Eindelijk na zoveel jaar plannen en iedere keer dat het niet door kon gaan vanwege allerlei medische ellende gaat het nu hopelijk wel plaatsvinden
Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-11 11:41
Leuk Es, even een weekendje met je peerd op stap. Zal voor Veer ook een leuke ervaring zijn.
Valko neemt de laatste paddock in beslag totdat Arjan weer terug is, dan kan ik in samenspraak misschien wat anders regelen dat ie op een stukje gras kan staan. alleen vrees ik dat die paddock te groot is en meneer zich alleen gaat voelen en druk gaat maken... maar goed we zien wel hoe het verloopt? is toch pas donderdag dat ie erin gaat
K wilde eigenlijk t weekend oefenen met trailerladen maar zoals het er nu naar uitzit ben ik het hele weekend aan het werk.....Het gaat hier nu echt beginnen qua verhuizing.....
Ik ben echt geen tenttype, ook niet voor 1 nachtje.....
Zo en dus heb ik nog meer goed nieuws.....ziekenhuisje waar ik ingehuurd ben voor het verhuisproject is zo enthousiast over me dat ze heul heul heul graag willen houden......altijd een hele leuke opsteker Komende weken ga k het daar heel druk krijgen geloof ik...als ik dit weekend in de planning sta om te werken heb ik deze week even 64u gedraaid in 7 dagen