xan schreef:ATE schreef:hee liquita wat ben je vroeg thuis ?
helaas ze moet nog een half uurtje werken![]()
ze zit "stiekum" te bokken
Ssst.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rockoo schreef:nicole jij rijd toch ook zaterdag?

Nicole1995 schreef:rockoo schreef:nicole jij rijd toch ook zaterdag?
Ik weet het nog niet hoor,ik neig naar het niet mee doen,ik vind het te laat om zelf te rijden eer dat ik thuis ben dan en douchen enz.prijsuitreiking...heb de hele dag gewerkt.half 7 op.Als het nou officieel is dan is het niet anders.Dus denk het niet,maar kom wel kijken hoor.
meelen schreef:Dit vind ik een goeie.........
top idee!!!! heb gelijk de ICE code in mijn mobiel gezet!! nu hopen om hem nooit nodig te hebben!!!!
ICE CODE
Oproep ambumedewerkers: stel een ICE code in je GSM vast. Wij, medewerkers van ambulance diensten maken steeds vaker mee dat de patiënt wel een mobieltje bij zich hebben, maar dat wij de hele gsm moeten doorspitten om het telefoonnummer te vinden van ouder/partner. Dit hebben we landelijk in de groep gegooid en tot een slimme oplossing gekomen; de zgn ICE code. Het zou dus een goed idee zijn, mocht er een standaardnaam zijn die overeenstemt met de te contacteren persoon. Wij stellen voor dat iedereen in zijn GSM een adres creëert onder de naam "ICE" (= In Case of Emergency). Onder deze naam sla je het telefoonnummer op van de persoon die moet gecontacteerd worden in geval van nood. "ICE" IS ONDERTUSSEN AL INTERNATIONAAL ERKEND ALS AFKORTING. Vanaf dan weten de politie, de ambulanciers, de dokter, enz... Steeds wie ze moeten contacteren. Indien u verschillende nummers wil opslaan, maak dan gebruik van de namen ICE1, ICE2, ICE3, 't Is gemakkelijk te realiseren, kost niets en kan zeker een verschil maken als het snel moet gaan. Creëer nu meteen een ICE-adres met telefoonnummer in je GSM ; stuur deze link door naar zoveel mogelijk personen, dan pas zal deze ICE code bekend en gebruikt worden.

_sandra schreef:LIQUITA schreef:YEAH...ik kan gaan aftellen. Als alles mee zit, heb ik maandag 1 maart mijn zadel![]()
![]()
joepie!!!!!, dan kunnen we gelijk lekker buiten gaan rijden!!! zal mijn trailer vast weer op poetsen!!!!!
mntj schreef:joepie van vanmorgen met emmerstjes heet water paard staan op te knappen. wat een gedoe. ach dat heb je als je op een stal staat vol met lose beloftes.
we hebben niet eens meer water op de spuitplaats. mm heet het dan nog wel spuitplaats......
maar affijn pony is redelijk opgeknapt niet zo als het hoort maar meer is er niet van te maken.
jammer voor zo'n wedstrijd.