Bahh, ben snot verkouden!!!
Het is mooi weer, misschien ga ik wel ff rijden..
Ik wil graag naar buiten, maar ja met oud en nieuw in het verschiet is het wellicht niet zo verstandig..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik wil graag naar buiten, maar ja met oud en nieuw in het verschiet is het wellicht niet zo verstandig..
Lay schreef:Morning..![]()
Bahh, ben snot verkouden!!!
Het is mooi weer, misschien ga ik wel ff rijden..Ik wil graag naar buiten, maar ja met oud en nieuw in het verschiet is het wellicht niet zo verstandig..
Weet nog wel hoe zij en Syb vorig jaar reageerde op wat knallen verderop... hihi Biz had nergens geen last van
, beterschap.
denk dat hij nu niet meer instort, heb hem wel mooier gemaakt, planken met plakplastic en verlichting aangebracht studeerkamer is nu bijna in de oude staat (zonder rommel
johnvt schreef:doppie45 schreef:Vind Jet vast heel leuk
Of niet, haha
. Renk heeft al even gesnuffeld aan Mandy, ze gilde wel,
hij deed meteen zijn oren naar achteren!Nou, dat komt wel goed, want als Marion en Mandy gewend zijn aan elkaar gaan we samen wandelen en als Marion en Mandy gaan rijden, maken we er een ouderwets gezellige HUISVROUWENRIT van....dat is dan ook het enige moment dat we huisvrouwen zijn, want zowel Marion als ik.....we werken ons meestal te pletter! We zijn dan wel POWERhuisvrouwen op onze peerdjes!

Alvast voor me verjaardag gekregen van me mama en papa 
lirote schreef:pris
ik ben het vergeten pak die steen zelf ff
op de kast buiten voor mijn stal
haahha
) hihi
Ben bij de kapper geweest.. neig nu meer naar blond dan donker
oh oh oh...