Zonde van Prins ja, was altijd wel leuk paardje, zo lief. Dat van die wedstrijd, ja idd zeker geen zin in. Dan moet je opgeven anders doen, gewoon 3 keuzes opgeven en dan gewoon kijken wie kunnen op 1e keuze en anders op paard van 2e of 3e keus, dat deden ze in nw-vennep altijd. En dan gewoon 1 week voor je wedstrijd oefenen op dat paard en verder op andere paarden. In 1 les konden er dan ook best meer op dezelfde, 2 weken voor wedstrijd de ene en dan de andere de keer voor de wedstrijd. En sommige reden al zo vaak op bepaalde paarden dat die niet meer hoefde voor de wedstrijd.
Nou ja het systeem van loten is ook makkelijk.... Het is en blijft een manegepaard! Die kun je toch niet trainen voor je eigen proef. Als jij gewoon rijd en je hebt zelf bepaalde vaardigheden moet het niet uitmaken op welk paard je stapt... En natuurlijk heb je bijvoorbeeld met Nynke dat ze de linker (of was het rechter) galop niet doet... Maar dat soort dingen kan Aad dan ook vermelden en als het niet lukt dan daar niet te zwaar op beoordelen....
Hahahahaha Sas, nu niet overdrijven . Ik weet het jij bent een echt wintermens en zodra het kwik boven de 15 graden komt is het voor jou al veel te heet .
En nee me pony kan nog niet trappen lopen, maar wie weet leert ie het ooit .
Saskia89
Geplaatst: 26-03-10 19:29
Nee zo warm is het dus bij ons binnen! Niemand die daar blij mee is. (Namelijk ook nog een enorm zuurstofgebrek ) Er stond gisteren dus een termometer op de afdeling om te kunnen checken hoe warm het wel niet was) Dus afrika is er niets bij
gebakken is ook lekker, maar ik zoek nooit eieren. Nou ja, ik deed het vroeger bij de kinderboederij, en dan wel chocolade eieren Dat zijn toch de lekkerste eieren.