Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).
Super dat Ginger een nieuw zadel heeft, hopelijk past het goed.xandra88 schreef:@ Annemiek, Denk dat we inderdaad binnenkort maar eens de agenda moeten trekken..... Misschien zit er wel een keer een strand rit in

Shetjjee__x schreef:toen strax met vriendinnen wezen shoppen, zo'n blauwe broek die je overal ziet gekocht en nog een geel shirt
melodyB schreef:nee!komt rosa trouwens??
melodyB schreef:Ik ben er rond kwart voor 7denk rond half 7hoe laat ben jij er en hoe laat is suus er?
Ik ga me NU omkleden en daarna eten! AnnemiekvM schreef:xandra88 schreef:@ Annemiek, Denk dat we inderdaad binnenkort maar eens de agenda moeten trekken..... Misschien zit er wel een keer een strand rit in
Kun je aankomend weekend![]()
Ik heb er nu al zin in!!!
Ben net trouwens terug van schoolreis. Moe maar voldaan. Wat hadden we het getroffen met het weer. De Julianatoren is erg leuk. Ik was mee met groep 3 en alles was ook echt voor hun geschikt!
Zo even de was doen en dan weer naar Tommie.

Dominiqueee schreef:Eet ze!
Wie gaat er vanavond voetbal kijken?
pfff mijn broer komt hier dus voetbal moet aan...Shetjjee__x schreef:omdat die mooi zijn en zo heel erg veel zie je er ook niet mee!
maar wel die gekleurde broeken, maar ik zie meer die roze ofzo!
ik heb zin in over 3 weken