even bijlezen hoor
http://www.youtube.com/watch?v=Ii3W--ZPa8s
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Esther28 schreef:moet zeggen dat er ie het af en toe een pasje goed oppakt, de oefeningen die we hebben gekregen, dan laat ie mooi los aan beide kanten en buigt goed in de lengte...dus ik ben dan helemaal trots op mn kind....Het gekke is wel...links schuimt ie behoorlijk op het bit en rechts een stuk minder....
Snackie schreef:dat heb ik eerder gezien, maar wat dat nou was?
kan het zijn dat hij op de ene kant meer vastpakt als op de andere?
Uprica schreef:Esther28 schreef:moet zeggen dat er ie het af en toe een pasje goed oppakt, de oefeningen die we hebben gekregen, dan laat ie mooi los aan beide kanten en buigt goed in de lengte...dus ik ben dan helemaal trots op mn kind....Het gekke is wel...links schuimt ie behoorlijk op het bit en rechts een stuk minder....
Nou zie je Es, komt helemaal goed... als jullie elke keer van zulke momenten hebt dan gaat het stukje bij beetje steeds beter!
Esther28 schreef:Snackie schreef:dat heb ik eerder gezien, maar wat dat nou was?
kan het zijn dat hij op de ene kant meer vastpakt als op de andere?
Nou dat is het vreemde, rechts pakt ie helemaal niet vast, daar gooit ie eerder op los zeg maar...links is zn moeilijke kant en daar schuimt ie behoorlijk op het bit......