winnitou schreef:Wat is dn nu, werken op donderdag?
Ja, moest maandagochtend met Joline naar de Bascule, dus moet nu nog een ochtendje inhalen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Wat is dn nu, werken op donderdag?
xan schreef:winnitou schreef:dankje , denk je dat ik een grade (dispensatie zal moeten aanvragen)
Welnee, als jij dadelijk gaat lessen bij de Blijde Ruiters, dan ben je daarna de beste bij Veldt![]()
![]()
Ze geven daar namelijk heel goed les, dus we moeten dadelijk nog oppassen voor jou

xan schreef:winnitou schreef:dankje , denk je dat ik een grade (dispensatie zal moeten aanvragen)
Welnee, als jij dadelijk gaat lessen bij de Blijde Ruiters, dan ben je daarna de beste bij Veldt![]()
![]()
Ze geven daar namelijk heel goed les, dus we moeten dadelijk nog oppassen voor jou

xan schreef:Meelen, ben je er nog ???????
Of ben je in slaap gevallen ???? Moe van het rijden

xan schreef:Meelen, ben je er nog ???????

winnitou schreef:xan schreef:Meelen, ben je er nog ???????
gestikt in een chocopinda

winnitou schreef:niet alleen door de goede lessen van de br, wat dacht je van mijn zit, kan nu eindelijk normaalzitten (of niet)
Ach mijn punten van afgelopen zaterdag zijn niet zo moeilijk te overtreffen
Ze hadden nog een telfout ook gemaakt (in mijn nadeel
)
meelen schreef:Kijk.....dat zijn nog eens tijden.

xan schreef:meelen schreef:Kijk.....dat zijn nog eens tijden.
Zit ik alleen weer met het eten en de kinderen![]()
Dan maar een patatje op de manege.

)

winnitou schreef:goedemorgen allemaal!!!!!
smuidra schreef:winnitou schreef:goedemorgen allemaal!!!!!
Jij ook een goede morgen. Hoe is het met je dip??????![]()
![]()
![]()
![]()

) 
meelen schreef:Hallo, ik ben al lekker klaar. Je schiet lekker op als je geen huis aan huis hebt.
Ja hoor Smui, ik heb wel aardig gereden.
(heb je zitten kijken soms?)
Nog snel even een berichtje voor ik naar me werk ga, heb vandaag amerikaanse touristen (lees dik, hoge stem, en sportsokken tot hun oksel
) 
meelen schreef:Chips, d8 ik lekker naar de manege te gaan om Kalinka te doen, is Ron weer weg met de auto
Hackie schreef:Nog snel even een berichtje voor ik naar me werk ga, heb vandaag amerikaanse touristen (lees dik, hoge stem, en sportsokken tot hun oksel
)