Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, een soort bevestiging dus, en waar in staat wat ik mee moet nemen.
Olijkje schreef:Dat we moeten betalen, een soort bevestiging dus, en waar in staat wat ik mee moet nemen.
*bonteavond attributen* Dat wordt nog wat..
of lied verzinnen

Olijkje schreef:JAAAAAAAAAh ik heb de brief binnen!
Sorry, ik heb nu alleen nog maar meer zin gekregen!!
Ik ga denk ik niet filmen hoor, ik wil er lekker volop van genieten, en ik zal aan tam mijn handen volhebben dan
Hopelijk filmt er wel iemand anders in mijn week..(ja ik weet het, profiteur..)

Whaha mijn allerliefste ponybeest Iris
ging niet zo snel, dus nog aardig wat gefilmd, behalve holterweg
Desiree_1993 schreef:Ik denk ook niet dat het mij lukt om te filmen haha moet al zat uitkijken met mn enkels(ik krijg het snel voor elkaar op de een of andere manier om in mn beugel door mn enkel te gaan, heb wel heeeeeeeeeeeeeeeele zwakke enkels)

_Iris_Iris_ schreef:Maar lalunique: hebben jullie gereserveerd dan? want als jullie de boekingsformulieren nog niet hadden ingeleverd
Olijkje schreef:Even tussendoor hoor, beetje offtopic, maar ik wou een lekker nieuw dek gaan kopen voor tam, o.a. ook al een beetje voor JT (ik heb nu nog al slechte kwaliteit). En ik vroeg me af, staat dit dekje:
Op deze pony:
Het is van een bokker hier en er zitten eventueel ook nog peesjes, strijklappen en een mutsje bij..
(ik ben nogal zuinig, dus met zomaar over internet bestellen ben ik voorzichtig..)
)