Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:30

Goedemorgen!!!

@Mar: Thanks! Wat goed dat je in 1x goed bent aangesprongen met BJ!

@Angelique: Haha geweldig dat idee van Afke! Tja, waarom ook niet eigenlijk? Is alleen maar goed voor je bedrijf toch? 8-)

@San: balen dat hij pas volgende week hoefijzers kan krijgen. Maar wel lekker voor Beer dat ie nog een weekje vakantie heeft! Is het niet handig om deze week te gaan oefenen met het uit de wei halen (dan op de poetsplaats lekker verwennen met poetsen en appels enzo), zodat je hem volgende week zonder problemen kan pakken?

@All: Iemand al een idee van de uitslagen gisteren? Ben erg benieuwd hoe ze het hebben gedaan daar in Veldhoven :))

Pfff stik net bijna in mijn koffie, collegaatje had per ongeluk een dark roast met een inimini beetje melk voor me gemaakt. Blegh >;)

Stormchaser

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:54

Goedemorgen allemaal! Wat is het hier een gezellige drukte!

@Mar: Wat goed! Op naar het NK!

@Ans: Laat dat idd maar aan Af over.

@Beau: Dat is ècht een briljant plan, ik dat idd deze week maar doen te beginnen bij vandaag.

@Kim: Het terugkrijgen van belastend bewijs materiaal dient na afronding van het onderzoek in drievoud te worden aangevraagd bij rechercheur R. Roos (met R.O.O.S).

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 09:56

KimLittle schreef:
Goedemorgen dames,

Jemig wat een drukte is het hier zeg! Nou ik pers me er ook nog even bij hoor!

@Mar: Super zeg!! In 1x aangesprongen... wanneer kan ik privélesje van je krijgen? ;)

@Beau: Gefeliciteerd met je rijbewijs!!

@Ans: Hoe hebben de dames gepresteerd? (Of deed alleen Eef me aan de wedstrijd?)

@San: Dit meen je niet! Ik lees een oproep voor de Pennysquad op vrijdagmiddag en gisteren om 21.00 stonden jullie pas voor m'n deur. Dat kan sneller volgens mij... oh ja, en ik wil graag m'n zwarte spuitbus terug.

@kim: je weet mijn tarief :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:04

San1978 schreef:
@[***]: Dat is ècht een briljant plan, ik dat idd deze week maar doen te beginnen bij vandaag.

Tja daarvoor heb ik dan ook wel gestudeerd he?! -:) _O- Vaak helpt het wel om gewoon te beginnen met naar hem toe te lopen in het weiland en hem alleen te aaien en een lekkere appel te geven. Dan herhaal je dat een dag later weer maar neem je een halstertouw en borstel mee, poets je hem gewoon ff in het weiland. Dan weer een dag later (als alles goed gaat) neem je hem mee naar stal waar je hem ook weer alleen poetst en lekker muesli en appeltjes geeft en hem dan weer het land op gooit. Beer leert op die manier meteen dat hij niet altijd aan het werk hoeft zodra er iemand op hem af komt of als hij uit de wei moet :)

Ohjee, ik zie dat ik zojuist weer de afkorting BJ heb gebruikt voor Billy... Maar we hebben natuurlijk al een andere BJ op stal! :o

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:10

Goed bezug Beautje! Dat ik van de week bij hem was kon ik hem wel gewoon pakken, maar ik denk dat het geen kwaad kan om hem zo af en toe eens gewoon van het land te halen en te vertroetelen. Ik hoorde al rampverhalen van Anouk dat ze hem vorig jaar met 4 man hebben moeten vangen _O- .

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:11

Miss_Montana schreef:
San1978 schreef:
@Beau: Dat is ècht een briljant plan, ik dat idd deze week maar doen te beginnen bij vandaag.

Tja daarvoor heb ik dan ook wel gestudeerd he?! -:) _O- Vaak helpt het wel om gewoon te beginnen met naar hem toe te lopen in het weiland en hem alleen te aaien en een lekkere appel te geven. Dan herhaal je dat een dag later weer maar neem je een halstertouw en borstel mee, poets je hem gewoon ff in het weiland. Dan weer een dag later (als alles goed gaat) neem je hem mee naar stal waar je hem ook weer alleen poetst en lekker muesli en appeltjes geeft en hem dan weer het land op gooit. Beer leert op die manier meteen dat hij niet altijd aan het werk hoeft zodra er iemand op hem af komt of als hij uit de wei moet :)

Ohjee, ik zie dat ik zojuist weer de afkorting BJ heb gebruikt voor Billy... Maar we hebben natuurlijk al een andere BJ op stal! :o

_-:(

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:17

Miss_Montana schreef:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:26

San1978 schreef:
Goed bezug Beautje! Dat ik van de week bij hem was kon ik hem wel gewoon pakken, maar ik denk dat het geen kwaad kan om hem zo af en toe eens gewoon van het land te halen en te vertroetelen. Ik hoorde al rampverhalen van Anouk dat ze hem vorig jaar met 4 man hebben moeten vangen _O- .

Haha die arme Beer, wat zal hij gerend hebben :')

marjolijn81 schreef:

:oo

kimlittle schreef:

;(

Tssss...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:29

Graceful schreef:
@ Suus: we waren echt penny gister!! *D

_O- 't Was echt ernstig (maar wel leuk _O- zullen we zo verschijnen in de les? :') "Eeeeef, zit m'n bit zo goed? :o? ")

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:29

zeg wat zijn we weer agressief naar elkaar! Moet ik weer tussen beiden komen... :roll:

mijn poown kan trouwens niet mee op de speurtocht.....ze heeft helemaal geen ijzers meer...ze heeft ze afgeschopt wel erg vakkundig moet ik zeggen......tja of iemand is stiekum het land ingeslopen en heeft ze eraf gehaald....ik verdenk een aantal palomino haters. >;) noem geen namen KH uit W..............

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:41

ik moet eerlijk bekennen dat mevrouw KH t W zich aardig aan het omturnen is, ze toon enige sporen van penny liefde richting de pennypony BJ die we geen BJ mogen noemen maarrrrrrrrrr Billy Jean!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:50

@ rien: Volgens mij is er een hoefijzer-dief!! Gister liep Ramona ook al zonder ijzers rond.....

@ Suus: goeie!! Brave peuwnies hebben wij toch!! Spinnen, stoppen, galopperen allemaal zonder hoofdstel!! Aankomend weekend nog even op doorgaan!!

@ San: We kunnen met ponykamp altijd nog het onderdeel 'vang Beer in de wei' toevoegen :)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:52

jaaa cool vang beer in de wei! (maar ik weet al het geheime wapen van San hihi)

tja en jullie penny acties, wacht maar!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:52

Nou ja wat een aantijging nou weer mevr. RR te Z.
Ik denk dat u mij verwart met de volgende mensen:

Afbeelding

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:59

@ T: oh oh moontje ook al geen ijzers meer........dit klinkt niet goed, misschien is het de buurman van |Eef, heb gezien dat die ijzers verzamelt >;) ...

@ K: hahaha tja ik dacht het makkelijker om jou te beschuldigen dan die hele groep...ben toch wel bang voor represailles...dus hierbij mijn excuses nu ik gezien heb dat je palomino's nu wel kan verdragen..... Y;(

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:59

En ik wil mijn zwarte spuitbus terug mevr. R.o.o.s. ;(

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:00

zie je trouwens op die foto dat er een is met een omgekeerde vlag hahahaha wat dom!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:02

Excuses aanvaard!! +:)+

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:02

Graceful schreef:
@ Suus: goeie!! Brave peuwnies hebben wij toch!! Spinnen, stoppen, galopperen allemaal zonder hoofdstel!! Aankomend weekend nog even op doorgaan!!

Je vergeet de wissel en achterwaards... O:) Zijwaards langs de wand ging trouwens een paar passen goed bij mij! :') Wij zijn de beste pennies...

Ik wil een beer vangen! Gisteren heb ik een cowboy gevangen! En ik kan ook palomino's verdragen hoor, gisteren gereden in een bak waar ook een palomino liep. :j

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:03

Haha je hebt gelijk!! Maar ik schat het intellect van een dergelijke groepering niet echt hoog in, dus wat dat betreft is het wel passend denk ik...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:06

@ Kim tja daar hebbie gelijk in....gemiddeld IQ waarschijnlijk rond de 60 hihi

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:13

Zie de link hieronder voor de uitslagen van gisteren. Eef heeft gewonnen!!! *\o/*

http://www.westerntoday.nl/nieuws/item/ ... e-winnaars!

@ suus: vergeet ik inderdaad nog het belangrijkste!! Zijwaarts ging inderdaad een paar passen.

@ all: weet niet meer hoe het in leven is geroepen maar ik heb niets tegen palomino's hoor!! Heb er tegenwoordig 1 als buurvrouw, errug gezellig. Ik pas wel op, met dat bordje op de staldeur :+

@ Kim: niet zulke grappige plaatjes maken! M'n collega's gaan raar kijken als ik constant met een big smile achter m'n bureau zit. Ik werk heel serieus :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:16

KimLittle schreef:
Nou ja wat een aantijging nou weer mevr. RR te Z.
Ik denk dat u mij verwart met de volgende mensen:

Afbeelding

Hahaha OMG!

Maar Rieneke: Wat zou dat voor tactiek zijn?? Ja sorry hoor, maar 2 palomino's in 1 en dezelfde wei die allebei hun ijzers kwijt zijn vind ik toch wel ernstig verdacht... nogal obvious mevrouw KH uit WZ...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-08-09 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:22

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:24

Kim, ik steun je hoor in je strijd tussen de pennies!! Je wordt nu wel bij elke misstand als potentieel dader genoemd!! Ik heb je nog geen echte misdaden zien plegen, 't is bij dreigementen gebleven toch?? Of schat ik je toch verkeerd in? O:)

Dames, gedragen jullie je een beetje >;) Straks moet ze nog huilen |( en durft ze niet meer op ponykamp!! -O-