Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
woewa schreef:hoi xeen is hier bij mij lol
..van film kijken is dus niks terecht gekomen!
Bluh...waar is iedereen, het is toch echt wel lekker weer om te BOKKEN !
Maar Renkie gaat niet echt op hol, hoor.....dat denkt ie alleen maar....als ie het op een rennen zet, timmer ik snel met mijn kippekuiten tegen zijn flanken en dan denkt ie dat het van mij moet, zo hard rennen.....tja, dan is de lol er gauw af!
Vandaar dat ik ook een blond paard heb, he, dan gaat dat net...
)
djinnie schreef:Damn Nous, ben ik te laat om Bizzie uit te testen... ships...Ik zit nu aan de andere kant van het land... maar eh, die test voor 2,50 wil ik nog wel een keer doen hoor...
![]()
![]()
Tja, ben natuurlijk mijn eigen super paard gewend, maar denk dat ik aan Bizzie ook wel kan wennen![]()
![]()
Alleen testen zonder kopen, tja.... das wel weer apart he. Net als een proefrit zonder auto kopen... Dat doe je toch niet?
![]()
Hahahahahaha...
heeft weer goed zijn best gedaan (had geloof ik al zo'n 2 weken niet meer in de bak gereden
, alleen naar buiten
, Marieke had nog wel in de bak gereden
)
)
Jetta schreef:Tja.....arme jij...maar wie dom is moet gemeen zijn! (nieuw gezegde)
Ik val ook niet echt op blonde paarden....dan heb ik geen uitdaging! Blonde mannen zijn zonodig nog dommer.....die van mij is al grijs
Jetta schreef:Ben je er niet afgewaaid?
Zarah had Diddle gekidnapt, vanmiddag.....hij stond bij Renkie in de uitloop! Tante Corrie was daar vreselijk boos over! Brullen, stampen....chagrijnige ouwe doos
)
djinnie schreef:Hahaha.... dan ga ik toch maar voor de proefrit op Bizzie (maar eh, gratis dan he... zeg je tenslotte zelf..)
@Jet: tja, met blonde mannen heb jij helemaal geen uitdaging meer he... Alleen moet je die van mij niet uitvlakken, want die is errug intelligent...![]()
@Allen: ik ga benkhengen, dus see you een andere keer weer. Anous, we maken nog wel een keer een 'proefrit-date'...
Anders wil dalijk iedereen op Bizzie (en dan kan ik nog wat aan hem verdienen, zoals Heli doet als Sintpaard
)
+
kijken of hij mij wel lief vindt
) 

Ireentjuh schreef:haha, die Corrie, doos
Mijn blonde kan trouwens ook best bokken hoor, heeft ze vanavond laten zien.. aan de hand in de bak
eigenlijk moest ze alleen maar even stappen.
gelukkig heeft marieke d'r weer rustig gemaakt, want daarna was het over
Jetta schreef:Evietje was heel levendig vandaag...eerst lekker weven, toen bemoeien met het uitmestgereedschap en daarna Diddle even bekijken! Maar het waaide zo....weer snel naar binnen!