stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

060606

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 19:48

Hahaha wat een grappen.

Leuk skatetochtje.. als ik niet al te brak ben van mijn verjaardag zondag wil ik wel meedoen maar ik wacht even af :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 20:23

Klinkt leuk Skaten!

Vind t wel erg sneu al die zieke paarden! Vooral met dit mooie weer! :(:)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:23

Ik heb in de kelder geloof ik ook nog wel een setje skates staan :) Ennn ik ben maandag nog vrij ook!! :D Vertrektijd maakt mij niet zoveel uit. Ik moet nog wel het een en ander aan school doen, maar dat plan ik wel in.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:30

Arme paardje vandaag! :(:) Ze staat al een paar dagen flink te zweten als ik op stal aankom, maar vandaag spande helemaal de kroon. Hals nat, schouders nat, flanken nat, zware ademhaling :(:) ((En dat terwijl ze tegen die tijd nog maar een uurtje op stal staat :x ) Even d'r temperatuur opgenomen en die was gewoon goed. Heb dr lekker onder de spuit gezet en een rustdagje gegeven. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een poging te wagen om dr muts en uiers ook te wassen enn... wonder boven wonder... ging dat gewoon probleemloos :oo Wordt nog wel eens wat met die knol 8-) Gaan de laatste tijd ineens zoveel dingen zoveel beter dan eerst :)

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 21:55

Misschien kan ik ook wel mee skaten, als jullie dat goed vinden haha!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 22:31

Dat een paard nooit meer droes kan krijgen, wanneer het paard het al eens heeft gehad is helaas een fabeltje... Dat weet ik zeker! Voor de rest ben ik volgende week dinsdag bij de kliniek, dus dan zal ik hun mening eens vragen...Kan best dat ik het zwaar zie.. :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 06:48

Goedemorgen allemaal!!

Dag 2 op de fiets. Geloof dat ik ziek wordt :') haha Nee hoor, 't valt allemaal best mee :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 07:27

CharlyBrown schreef:
Dat een paard nooit meer droes kan krijgen, wanneer het paard het al eens heeft gehad is helaas een fabeltje... Dat weet ik zeker! Voor de rest ben ik volgende week dinsdag bij de kliniek, dus dan zal ik hun mening eens vragen...Kan best dat ik het zwaar zie.. :)

Prima, overigens kun je ze ook laten enten voor droes dus maak gelijk van deze gelegenheid gebruik zou ik zéggen, succes en sterkte op de kliniek

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 07:27

AndreaB schreef:
Goedemorgen allemaal!!

Dag 2 op de fiets. Geloof dat ik ziek wordt :') haha Nee hoor, 't valt allemaal best mee :)

Ik ga ook zo fietsen, hahaha

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:38

Hmmm, ik zal eens kijken of ik me skates kan vinden :o heb nieuwe maar ze zijn alleen 4 maten te groot :o haha. Gelijk een reden om nieuwe skates te vragen aan m'n vader :o haha.

Je raad het nooit, maar vroeger was ik elke dag aan het skate :o haha. Als ik schoenen aan had vonden mensen dat raar :o hahaha, achjaa wie weet komt die tijd nog wel terug :P. Skate ik alleen nog naar stal toe, 30 min heen, 30 min terug :D.. Wel sportief :)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 08:39

Kgaa straks maar is naar school.. 12.15 begint me examen dierverzorging tot 16.00. Dat word een langeee dag :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-12 15:05

Meiden ik heb ongeveer 2 dagen geen internet dus kan niet reageren op jullie berichten, heb nog wel leuk verhaal maar dat houden jullie te góed denk dat ww door dieptepunt heen is hij viel weer aan op zijn eten en was voor het eerst niet meer bezweet

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 17:12

Klinkt goed Lida! Dat van WW dan, internet is minder. Ben benieuwd wat je ons te vertellen hebt :D

Pris, hoe is je examen gegaan??

Net op de terugweg fiets ik de beukelsbrug op en op mijn weg naar boven haal ik nog een scootmobiel in ook := Geloof dat mn conditie beter is dan ik dacht 8-)

Vandaag ook mn 1e proeve voor deze fase behaald *\o/* Ik zit nog 3 weken in het Sophie, dus ik hoop die andere 6 in deze periode ook nog te kunnen behalen. Gelukkig is het niet verplicht en kan ik kijken tot hoever ik kom. Sommige proeven zijn ook lastig te behalen doordat sommige dingen gewoon niet zo vaak voor komen in een kinderziekenhuis.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 18:01

Pris, ben je zo nog op stal??

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 21:53

Hallootjes allemaal!!

Vanavond geheel onverwacht nog een dressuurlesje bij Roelof gereden. Stond al half opgezadeld voor een buitenritje, dus nog maar even zadeltjes omgewisseld. Ging best aardig :) Daarna nog even afgespoten en in de paddock gezet om te rollen. Verdwijn ik 2 tellen in de stal, kom ik naar buiten.. loopt ze kreupel :? Geen idee wat ze heeft gedaan, maar hoop dat het morgen weer over is :o

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:48

Ik heb ook een heerlijk lesje gehad, wel met Steef maar beide hebben toch wat 'probleempjes' Steef krijgt binnenkort z'n trankie gell ofz dan kunnen we hem ff tempen :) achjaaa, je kan der niks aan doen. :)).

Vandaag weer een hoop bij geleerd, examen ging onwijs goed! :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-12 23:50

Hopelijk is het morgen over andrea!! :O

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:10

Weet het niet zeker, maar ik geloof dat de temperatuur van je paard iets op kan lopen door Tranquigel. Fijn dat je examen zo onwijs goed ging :D Weer een in the pocket!!

Kwam er gisteren trouwens achter dat R. stalmanager van de Koninklijke stallen is := Coole job!! 8-)

En Goedemorgen allen!! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 08:12

Ga straks naar mn sissy toe. Lekker heel de dag in de tuin zitten, beetje werk voor school verrichten en taarten bakken. Ze viert vanavond haar verjaardag en wilde zelf een taart maken. Had ze alleen nog nooit zelf gedaan, dus ik kom helpen. Andrea to the rescueee!! :D

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:37

Awhhhh, je mag het mij ook leren :). Hoe gaat ie met Kick it? Ik ga morgen Eef ff tempen kijken of ze verhoging heeft, hoop het niet.. Dan kan ik nog ff 'trainen' met der =), ander is Steef het slachtoffer morgen :D.

Wie is R? :P hahaha =D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:24

N. belde vandaag op om te vertellen dat knollie dus nog steeds niet lekker loopt -O- Snap ook niet waar dit zo ineens vandaan komt :o? Ach ja... het zij zo. We zullen het er maar mee moeten doen. Even een paar dagen aankijken om te zien hoe dit zich gaat ontwikkelen.

R. is degene waar we les van hebben Pris :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 09:59

Goedemorgen allen :wave:

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 10:07

Goedemorgen

ik ga toch vanavond naar wally. Was echt te moe om vanmorgen op te staan vanmorgen en we moeten zo weg.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:34

Dan zie ik je vanavond wel :) Ik ga lekker heel de dag bij mn zus in de tuin zitten (ben nu al rood := ) en vanavond komt er het een en ander om gezellig te BBQ-en :9 En we hebben nog taart van gisteren over ook :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 18:45

Hoi,
Nou ik ben er weer heb snel even bijgelezen.
Hoe is het met je paard AndreaB?
Apart verhaal, sterkte.

Nou kort verslagje.
Vrijdag eerst even naar WW geweest en was super vrolijk en viel weer aan op eten en was niet warm dus ik helemaal blij. (hoorde via sms dat hij donderdag groen spul had uitgesnot) vandaar dat klieren dus minder gezwollen waren onder de kaak. Daarna even naar mijn werk geweest om wat dingen te regelen en toen kleine uit school kwam auto ingepakt en vertrokken naar camping.
Tent opgezet en beetje hangen en kletsen enz.
We hebben pannenkoeken gebakken en lekker gesmult.
De nacht goed doorgekomen en smorgens na het ontbijt het bos in gegegaan.
Het was heerlijk weer en onverwacht toch op strand aangekomen (was niet echt de bedoeling)
Het was heerlijk op het strand, gespeeld in het water met vlieger en frisby en daarna lekker ijsje gekocht en toen weer terug naar de camping. Ook veel paarden gezien want in Noordwijkerhout mag je dus altijd stand op met paard. Nou via de duinen en bos weer aangekomen op camping en onderweg voelde ik iets branden.
STOM,STOM,STOM nek en hals en voet verbrand en mijn zoon gelukkig niet.
Smeren helpt niet echt.
Vandaag maar niet meer naar strand gegaan i.v.m roodheid maar wel lekker in het bos gek wezen doen.
Dat betekend bolderkar met kussen en troep meenemen en er dan om de beurt inliggen en elkaar trekken enz.
Soort menrit maar dan zonder paard.
Vandaag heeft WW dus geen aanloop gehad maar morgen ga ik het met hem goedmaken.
Enkele foto's zijn te bekijken op facebook.

Door mijn verbranding zal ik morgen dus geen skates meenemen naar stal
sorry.
Of hadden we toch niet veel animo?