Leuk skatetochtje.. als ik niet al te brak ben van mijn verjaardag zondag wil ik wel meedoen maar ik wacht even af
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ennn ik ben maandag nog vrij ook!!
Vertrektijd maakt mij niet zoveel uit. Ik moet nog wel het een en ander aan school doen, maar dat plan ik wel in.
Ze staat al een paar dagen flink te zweten als ik op stal aankom, maar vandaag spande helemaal de kroon. Hals nat, schouders nat, flanken nat, zware ademhaling
((En dat terwijl ze tegen die tijd nog maar een uurtje op stal staat
) Even d'r temperatuur opgenomen en die was gewoon goed. Heb dr lekker onder de spuit gezet en een rustdagje gegeven. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een poging te wagen om dr muts en uiers ook te wassen enn... wonder boven wonder... ging dat gewoon probleemloos
Wordt nog wel eens wat met die knol
Gaan de laatste tijd ineens zoveel dingen zoveel beter dan eerst
haha Nee hoor, 't valt allemaal best mee
CharlyBrown schreef:Dat een paard nooit meer droes kan krijgen, wanneer het paard het al eens heeft gehad is helaas een fabeltje... Dat weet ik zeker! Voor de rest ben ik volgende week dinsdag bij de kliniek, dus dan zal ik hun mening eens vragen...Kan best dat ik het zwaar zie..
heb nieuwe maar ze zijn alleen 4 maten te groot
haha. Gelijk een reden om nieuwe skates te vragen aan m'n vader
haha.
haha. Als ik schoenen aan had vonden mensen dat raar
hahaha, achjaa wie weet komt die tijd nog wel terug
. Skate ik alleen nog naar stal toe, 30 min heen, 30 min terug
.. Wel sportief

Geloof dat mn conditie beter is dan ik dacht
Ik zit nog 3 weken in het Sophie, dus ik hoop die andere 6 in deze periode ook nog te kunnen behalen. Gelukkig is het niet verplicht en kan ik kijken tot hoever ik kom. Sommige proeven zijn ook lastig te behalen doordat sommige dingen gewoon niet zo vaak voor komen in een kinderziekenhuis.
Daarna nog even afgespoten en in de paddock gezet om te rollen. Verdwijn ik 2 tellen in de stal, kom ik naar buiten.. loopt ze kreupel
Geen idee wat ze heeft gedaan, maar hoop dat het morgen weer over is
achjaaa, je kan der niks aan doen.
.
. Hoe gaat ie met Kick it? Ik ga morgen Eef ff tempen kijken of ze verhoging heeft, hoop het niet.. Dan kan ik nog ff 'trainen' met der =), ander is Steef het slachtoffer morgen
.
hahaha =D
Snap ook niet waar dit zo ineens vandaan komt
Ach ja... het zij zo. We zullen het er maar mee moeten doen. Even een paar dagen aankijken om te zien hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Ik ga lekker heel de dag bij mn zus in de tuin zitten (ben nu al rood
) en vanavond komt er het een en ander om gezellig te BBQ-en
En we hebben nog taart van gisteren over ook