Iris_ schreef:heej jongens ik heb me naam veranderd
ik vond die andere een beetje iriitant worden bij inloggen..
deze is beter toch?
he naam heb je dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
deze is beter toch?
ATE schreef:ik ga dan maar ff jeugd typen dan heb k toch wat
ATE schreef in "het jeugdige manege Veldt" topic schreef:wij gaan te snel dus moeten we jullie maar helpen
LIQUITA schreef:ATE schreef in "het jeugdige manege Veldt" topic schreef:wij gaan te snel dus moeten we jullie maar helpen
KIJK....dat is nou wel een goed idee, allemaal naar het jeugdidge topic!!!!!!!!!!!!!
Iris_ schreef:ik ben jeugd
LIQUITA schreef:ATE schreef in "het jeugdige manege Veldt" topic schreef:wij gaan te snel dus moeten we jullie maar helpen
KIJK....dat is nou wel een goed idee, allemaal naar het jeugdige topic!!!!!!!!!!!!!
ATE schreef:Iris_ schreef:ik ben jeugd
ik ben een oud wijf
KIJK....dat is nou wel een goed idee, allemaal naar het jeugdige topic!!!!!!!!!!!!!
ATE schreef:oojee ik dacht dat dit iris was
sorry liquita
Iris_ schreef:ik ga ETEN..!
deze is beter toch?
ATE schreef:meelen schreef:Ik weet ff niet wat er met mijn quote's gebeurd, maar het gaat i.i.g. niet naar wens.
kom dan ook bij de curcus![]()
![]()

[/quote]

..
marjoleinft schreef:waar staat het jeugd topic dan? kan um niet vinden

winnitou schreef:Ben ik even een middag in de tuin aan het werk gaan ze hier toch als een raket.
Heb weer een gezellig hoekje in de tuin er bij gemaakt, nu wordt het echt tijd voor draadloos internet. (maar hoe..... ik woon nog steeds in een achtergebleven gebied).
Vanavond heb ik de laatste gitaarles van het seizoen en daarna kan ik lekker onderuit op woensdagavond maar het zal wel de manege worden.
Marit rijdt vanavond dus ik ben voor en de les op de manege en tussendoor te pingelen.
gezellige avond allemaal en misschien weer tot vanacht.
(Ga nou niet alle bladzijden vullen, ik loop steeds zo'n eind achter)
natuur5D schreef:ik ben net eventjes naar de paardenwinkel gegaan omdat ik hoorde dat ze uitverkoop hadden.
eigenlijk wilde ik 1 broek kopen, maarja uhum uhum, uiteindelijk ging ik naar huis met 2 broeken, 3 dekjes en een paar stalschoenen(die ik dus echt niet nodig heb maar ze waren zo goedkoop)