Maar zou iemand mij eens kunnen vertellen wat je er daags doet?
Ik wilde trouns eerst heel erg graag in de zomervakantie maar dan kan mijn vriedin niet.
En om alleen te gaan...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kir_Ples schreef:Nee ik ben er verder eingelijk nooit geweest.
Maar zou iemand mij eens kunnen vertellen wat je er daags doet?
Ik wilde trouns eerst heel erg graag in de zomervakantie maar dan kan mijn vriedin niet.
En om alleen te gaan...
Kir_Ples schreef:Kijk dat zeggen er heel veel en dat zit ik ook in twijfel!
Kijk opzich met iemand van bokt afspreken zullen we samen gaan, naja dan doe ik het dus wel.
Maar helemaal alleen gaan ben ik bang dat ik geen vrienden krijg.
Want als je met iemand samen gaat dan ben je gewoon even met iemand en dan ben je iig niet 'alleen'.
Kir_Ples schreef:Kijk dat zeggen er heel veel en dat zit ik ook in twijfel!
Kijk opzich met iemand van bokt afspreken zullen we samen gaan, naja dan doe ik het dus wel.
Want als je met iemand samen gaat dan ben je gewoon even met iemand en dan ben je iig niet 'alleen'.
MRIIIS schreef:Kir_Ples schreef:Kijk dat zeggen er heel veel en dat zit ik ook in twijfel!
Welkom
Ik ga dit jaar 1 week met een vriendin en 1 week 'alleen' (al ken ik een aantal mensen via Bokt enzo), maar het wordt m'n 4e jaar, dus zo spannend is het allemaal nietJe zit in een groep van 52 kids van alle leeftijden, dus je maakt snel nieuwe vriendinnen
Als je nog meer vragen hebt, stel je ze maar
Gister naar Raymann is laat geweest & nog on stage gedanst
Britt_Sisi schreef:JIJ GAAT MET MIJ MEEE