Yesssss Ik mocht gister mijn abbonoment verlengen dus ik was naar de phone house en die zeiden dat ik alleen een samsung galaxy s4 mini gratis kon krijgen. Maar ik wou een samsung s5 maar daar moest ik 115 voor bijbetalen en dat kan ik nu dus niet. Dus vandaag vodafone gebeld om te kijken of het klopt. Maar ze vond het raar want heb abbonoment dat ik koos en het beste bij mij past kan je zo s5 gratis bijkrijgen. Dus vandaag via telefoon mijn verlenging afgesloten en nu heb ik mijn toestel of vrijdag-zaterdag binnen en anders maandag-dinsdag. Ben super blij !!!!!!!!!! Lijkt me zo geweldig toestel en de mensen die ik ken die er een hebben zijn er ook positief over
Ik had deze nokia om de tijd tot mijn nieuwe telefoon door te komen. Hij werkt prima maar het is gewoon een domme smartphone haha. Overal barsten scheuren en stukjes eruit en achterkant mist. Maar hij werkt nog steeds en de batterij is geweldig Maar ben blij als ik mijn nieuwe foon heb
simoneval
Geplaatst: 26-06-14 17:56
Hai meiden ben ik weer. Ik heb een HTC heerlijke telefoon echt aanrader. Welk type weet ik niet, heb hem ooit gehad.
simoneval
Geplaatst: 26-06-14 17:59
Zag weer een mooi paard op de site van fjordenpaard. Hij heet Whisper. Gaan jullie eerdaags nog rijden? Ik ga morgen weer met Jort trainen. Hij heeft deze week even paar dagen rust gehad, want zondag ging het helemaal niet. Dus morgen weer een poging. Gister was pony van mijn dochter ondeugend, die rende steeds het dijkje op. Mijn dochter is nog maar 9 dus ben ik erop gegaan en zelfs met mij het dijkje op.
Whisper staat een foto op hun site. Een tinker, ik dacht dat hij nieuw was maar dus verkocht.
Jort gaat erg goed, maar gaat mij soms uitproberen. Dus zondag ging longeren niet zo goed en kon ik niets met hem beginnen. Even drie dagen rust gegeven. Hij krijgt nu zo veel aandacht en moet zo veel leren. Morgen gaan we het weer proberen. Aanhouder wint tenslotte hoop ik.
Ik ga 4 augustus weer poging doen tot een buitenrit maken Inmiddels al 4 maanden niet gereden op een ritje op Duke en op m'n werk 5 minuten op de fjord na. Mijn rug is eindelijk weer zo ver dat ik weer kan rijden, maar mijn paardje moet nog een maand rust ivm peesblessure.