Ik heb vandaag wat dingetjes besteld voor Ferro! Peesbeschermers in dezelfde kleur als m'n dekje, cowboy magic antiklit, een longeersingel-singel (ik heb de longeersingel bij de koop erbij gekregen, maar de singel ontbreekte en heb ik ook nooit meer gezien) en sokken voor mezelf ! Vandaag moest meneer weer even aan de slag maar hij deed het super
Pfff waarom gaan de nachten zo snel deze week? Elke keer gaat naar mijn idee heel snel de wekker alweer en dan heb ik toch gewoon 8 1/2 uur geslapen vannacht... Maarja
Pfff nou vandaag was even een minder dagje op stage. Kreeg op een gegeven moment best last van me rug en kreeg om me oren dat ik iets waardeloos had gedaan...ben blij dus dak nu al klaar ben.
m'n schoonbroertje heeft gisteren zijn rijbewijs gehaald en gaat morgen meteen door met motorrijlessen. Motor staat al een paar maanden klaar in de schuur, waar halen ze dat geld vandaan joh?
Morgen m'n laatste toets en duits mondeling en dan zit het er gelukkig weer op!
Zo heb de knoop doorgehakt, heb net de ereader en het hoesje besteld! Nu weer 200 euro armer dus.... als het goed is komt het morgen binnen!
_Linn_
Geplaatst: 18-01-12 17:05
Even een oproepje: Gezocht nieuw baasje voor 2 schattige kruising shih tzu hondjes uit Leeuwarden. Moeten wel bij elkaar blijven. Kosten zijn er niet. Mooie hondjes. De huidige baasjes hebben al een hond en het vierde kind is op komst. Dit hondje was van hun (schoon) moeder.
Weten jullie dus iemand die mogelijk geinteresseerd is....let me know! Gaat om 2 hondjes die bij mij bij de trimsalon komen!
Edit: even een foto erbij. Als het goed is zijn dit ze. Links is Uzi en rechts is Lizzy, beide teefjes.
Laatst bijgewerkt door _Linn_ op 18-01-12 17:32, in het totaal 2 keer bewerkt
Haha kruising oliebol shu hondjes. ben benieuwd naar een foto
_Linn_
Geplaatst: 18-01-12 17:15
Oowwh dr stond denk ik s*hit ofzo Haha ik heb het gewoon zomaar gekopieerd... ik wijzig het ff
Oh en ik zou ff op de site kijken of ik foto's kan vinden, anders heb ik ze helaas niet...
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-12 17:19
Vermoeiende dag vandaag, waren later vrij dus keihard gefietst, snel omgekleed, onderweg broodje gegeten en gerend voor de bus nu in de bus naar faron. Mn instructrice is er al en zadelt haar wss op, dus hoop nog even te kunnen rijden voor het donker is
Blij dat ik vandaag niet in de keuken stond! Deel van de klas voor vanavond was niet op komen dagen, dus zij moesten nog blijven en helpen.
_Linn_
Geplaatst: 18-01-12 17:32
_Linn_ schreef:
Oowwh dr stond denk ik s*hit ofzo Haha ik heb het gewoon zomaar gekopieerd... ik wijzig het ff
Oh en ik zou ff op de site kijken of ik foto's kan vinden, anders heb ik ze helaas niet...
Heb me bovenstaande post aangepast en er een foto bijgedaan!