Als je dat wilt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nadieenn!! WAT K*T!!!!!!! je gaat er niet meer op hoor!!!
, Das ff schrikken geweest dan.Broccoli schreef:Nou meiden, ik kom ook even binnen met een vervelende mededeling:
Ik heb zoals gewoonlijk Zamora gereden. Helaas is dit niet goed af gelopen.
Mevrouw steigerde omdat ze het er niet mee eens was (?) komt neer en steigert nogmaals waardoor mevrouw achterover viel. En ja, ik lag er onder.. Ben op dezelfde kant gevallen als toen met Merania. Kom dus weer net bij de dokter vandaan. Gelukkig GEEN bloed in urine en m'n niertje heeft het dus gehouden. Wel erg veel pijn in mijn rug en buik.
Question is: wat nu? Ik vind dit dus veel te gevaarlijk..
Het zijn allebei geen makkelijke beslissingen.. Hou je sterk Nadien! Annie_ schreef:En trouwens ik zal het helemaal begrijpen als je het niet meer zou durven.
Ik vond het dood en dood eng als jas ging steigeren.
Pebbs schreef:frans zet jouw altijd op zulke beestjes
Pebbs schreef:ik vind frans wel wat té droog in sommige opzichten.. net zoals toen annisa met newton en al viel, gaat ie eerst de hindernis zitten opbouwen.. nou sorry hoor... dat vind ik echt niet kunnen..
Sabinee__ schreef:Ik vond Accoord ook echt niet leuk .. Idd, steigeren en bokken.
Nadien, misschien iemand zoeken die niet bang is en het uit kan zitten en die Zamoor flink op der lazer kan geven? Die haar als het ware door kan rijden ?
Sabinee__ schreef:Steigeren is af te leren door simpele dingen .. Ei kapot slaan op hoofd als paard steigert,
of flinke klap tussen de oren .. Het is echt wel af te leren ..
Accoord ingeslapen? Waarom?
Kirsten_S schreef:Nou Robin heeft hem toen alle hoeken van de bakken laten zien, maar dat beest
was echt doorgeslagen. Blokeerde volledig.
Uhm geen idee meer. te lang geleden al, miss weet iemand anders het.