ja meer zo. Ik ben Simone Besselink. Ik woon in Doetinchem en word 13 december 21(of ben 13 december 21 geworden) Ik rij een leuke fjord en een vosmerrietje. Ik kom 2005 op het fjordenpaard. 2008 was me laatste kamp jaar en nu kom ik er nog regelmatig om te huren. Ik heb op Frija, Renka, Wanda, Gabana, Dingo, Mandy, Sahara, Fifa, Kinky, Marije, Quatro, Josha, Imani en Oneill gereden. Ik blijf Renka altijd nog de aller leukste vinden ookal is ze verkocht. Maar vind Marija, Quatro, Josha en Imani ook erg leuk
_Lucy
Geplaatst: 07-12-10 21:20
dan kan er bij mij toegevoegd worden: ik heb gereden op Jolito, Jazz, Jacklin, Karinka, Sax, Maxima, Fanny, Snippie en Safari. ik vond jacklin het leukste van allemaal
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 07-12-10 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Oke, Ik ben Ella, word op 17 mei 18 en woon in Nieuwegein Rij sinds me 6e paard en kom vanaf 2007 op het fjordenpaard. Daar heb ik gereden op Mandy, Charly, Loesje, Fancy, Leize, Classic en Wanda Het leukst vond ik Loesje maar ze is helaas verkocht
Mijn naam is Marlous, net 19 geworden en wonend in Nieuwegein. Ik rij sinds mijn 11e paard en kom sinds 2005 bij het fjordenpaard, vanaf 2006 2 weken per zomer. Gereden heb ik daar op: Olivia, Spluk, Tjikken, Vera, Fiona, Ushi, Madelin, Pepijn, Josha, Maxima, Sax, Tiano(nu tiamo, maar toen ik dr op reed was t nog TiaNo), Puck, Fancy, Pepsie, Duke, Safari, Two Face & Wolinka en sinds vorige zomer mag ik mezelf ook begeleiding noemen
hahaha hij is nogsteeds lang hoor! ja suus moet ook een collage hebben, misschien kan je haar een pb sturen? of kan iemand anders haar via msn ofzo vragen of ze foto's wil sturen?