Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shenavallie schreef:Oeps, bedtijd! Morgen weer dik ingepakt op de Dam staan!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Oeps, bedtijd! Morgen weer dik ingepakt op de Dam staan!
bbbbrrrrrrr hoop dat het meevalt voor je.
Moet morgen ook maar een extra vest mee nemen naar kantoor. maandag viel de verwarming uit op het werk en moest de ketel gereset worden. Maar we roken ook iedere keer een gasachtige lucht. Uiteindelijk aan het bellen gegaan na eerst bij het naastgelegenpand (Batavia, waar ze aan het verbouwen zijn( geweest om te vragen of zij met de gasleidingen bezig waren. We roken de lucht ook op verschillende plaatsen en in verschillende sterkte.
Blijkt uiteindelijk dat de rookkanaal en het ventilatie kanaal in de steeg zogoed als dicht is gebouwd door de bouwers. Niet gek dat er dan rare luchten gaan hangen. Morgen komen ze werken aan de ventilatie. De verwarming zal dus niet aan kunnen de halve dag. (neem maar een kruik en ene fleecedeken mee)

winnitou schreef:Shenavallie schreef:@ Xan: Was wel leuk met de kinderen vandaag op stal, he? Ze hingen aan je lippen toen je van alles over de paarden vertelde!
ik vond het ook heel leuk om te doen. Geweldig dat ze uiteindelijk ook allemaal op een paard hebben gezeten. En dan die lachende snuitjes, vol trots.
Ook de beeldhoudende heren hebben genoten, ze konden goed zien hoe de kinderen zich ontspanden toen ze eenmaal even op het paard zaten en dan kwam de glimlach.
ATE schreef:Tjee Jo, wat erg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte! Xhoe moeilijk ik het ook vind maar ik kan niet alleen nadine de klos laten worden dus heb ate en gipsy te koop gezet

LIQUITA schreef:Wat voor leuks hebben jullie gedaan, Xan en Win?

LIQUITA schreef:Zo...heb net heerlijk gegeten. Goulash met doperwtjes en rijst. Echt goed te eten hoor.
Kamer ligt weer vol, net nog een spoedje binnen gekomen. Wat een drukte...ach zo gaat de tijd een beetje sneller
Shenavallie schreef:winnitou schreef:bbbbrrrrrrr hoop dat het meevalt voor je.
Moet morgen ook maar een extra vest mee nemen naar kantoor. maandag viel de verwarming uit op het werk en moest de ketel gereset worden. Maar we roken ook iedere keer een gasachtige lucht. Uiteindelijk aan het bellen gegaan na eerst bij het naastgelegenpand (Batavia, waar ze aan het verbouwen zijn( geweest om te vragen of zij met de gasleidingen bezig waren. We roken de lucht ook op verschillende plaatsen en in verschillende sterkte.
Blijkt uiteindelijk dat de rookkanaal en het ventilatie kanaal in de steeg zogoed als dicht is gebouwd door de bouwers. Niet gek dat er dan rare luchten gaan hangen. Morgen komen ze werken aan de ventilatie. De verwarming zal dus niet aan kunnen de halve dag. (neem maar een kruik en ene fleecedeken mee)
.... en thermokleding en een sjaal en handschoenen en van die warmtezakjes (die je moet warm klikken) en een muts en twee paar sokken en een extra malliot en twee fleecetruien eroverheen..... Volgens mij ga je peentjes zweten, ha ha!
winnitou schreef:mntj schreef:lekker tukkke liquita.
hoop dat je snel opknapt. in je hoofd wil je altijd te snel.(Heb ik zelf nooit last van)
dus rustig aan. en laat je lekker verwennen.
haha en dat zegt mntj. Vandaag zeker weer op stal rondgelopen met kruiwagen e.d.
Ook jij moet rustig aan doen...
en een half uurtje gereden.