mijn paard is zielig, gister getrapt en staat nu met superdikke knie in het verband, Da is geweest hij moe tnu 3 dagen medicijnen en 4x perdag stappen + afspuiten, als t morgen niet beter gaat moet die nar de kliniek voor foto's van ze knie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fe_m_ke schreef:heb net op zorro gereden! wat een heerlijk paard
Monica24 schreef:Fe_m_ke schreef:heb net op zorro gereden! wat een heerlijk paard
Beetje saai, maar hij is wel erg opgeknapt. Ging van de week ook wel erg lekker.
Wil iemand even laten weten of Gupje alweer mag lopen? Anders heb ik zaterdag toch echt een probleem.
Thalita zag ik pas met een stagiare rijden, toen had hij zelfs oogkleppen op... (en wat hulpteugels). Heb er in het begin wel eens op gereden omdat hij bij iemand anders zo hard ging. Toen bokte hij niet, maar ging alleen heel hard rondjes rennen. Na een paar voltes (steeds kleiner) kwam dat weer goed, en na 10 minuten is zij er weer opgegaan. Was wel een leuk paardje om te rijden.
Nog iemand op Revanche gereden? Zag er toch wel uit als een leuk paard alleen galoppeert hij een beetje vreemd.