hij is streples kunnen wel bandjes aan
,ik denk ik denk ongeveer 20 cm over me bil
en hij poeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,

! Twas gezellig joh
.
..
.
..
! Emmaa_ schreef:Sam; Het is niet de 3e van de 4 keren dat ik poedersuiker gereden heb, want normaal kan ik wel fijn op haar rijden.
Maar ja zal hier nog wel een keertje een rijverslagje plaatsen
Emmaa_ schreef:Nouja laat maar ik plaats wel geen rijverslagje meer.
Emmaa_ schreef:Ja maar het zijn wel 20 mensen die het zeggen.
En als ik niet eens normaal kan zeggen dat ik niet zo fijn gereden heb, nou laat dan maar.

Sabinee__ schreef:Melisss ! Vertelllll . Hoe vond jij gisterrr ?

Astor schreef:Sabinee__ schreef:Melisss ! Vertelllll . Hoe vond jij gisterrr ?
Ik vond het op zich wel leuk hoor
Maar noxxie wordt een beetje saai haha
en hoe vond jij het?
.
.

Emmaa_ schreef:Sam; Het is niet de 3e van de 4 keren dat ik poedersuiker gereden heb, want normaal kan ik wel fijn op haar rijden.
Maar ja zal hier nog wel een keertje een rijverslagje plaatsen

Maar als je iedere keer met een ontevreden gevoel van je paard afstapt moet je bij jezelf denken, wil ik nog wel iedere keer op dit paard of is het verstandiger als ik even een keertje op een andere ga
. Dat is alles wat ik ermee wilde zeggen, ik heb met Rox ook die keuze gemaakt. Het is mijn wijffie, mijn moppie, maar het ging even niet en dat frustreerde me, dus heb ik het tegen Frans gezegd. Eerste week erna ingedeeld op leuk paard (jammergenoeg niet op gereden
), afgelopen vrijdag een pieples gehad! Tja....
gelukkig beet ze niet door
, had wel der tandjes in mijn duim staan
Emmaa_ schreef:Ja maar het zijn wel 20 mensen die het zeggen.
En als ik niet eens normaal kan zeggen dat ik niet zo fijn gereden heb, nou laat dan maar.